Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Vierailijanro1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava nainen ja vähän liian pienet vaatteet. Ah!
Se on aivan parasta heti täysin alastoman pullukan jälkeen. Jotenkin niin seksikästä.
Samaa mieltä. Pullukka nainen pykälää tai kahta liian pienissä vaatteissa
Pullukka milf lyhyemmällä värjätyllä tukalla, isoilla tisseillä ja silmälaseilla.
Tiedän, makuni on vähän valtavirrasta poikkeava, mutta mitäs siitä;)
M44
Vierailija kirjoitti:
Pullukka milf lyhyemmällä värjätyllä tukalla, isoilla tisseillä ja silmälaseilla.
Tiedän, makuni on vähän valtavirrasta poikkeava, mutta mitäs siitä;)M44
Onneksi olkoon hyvästä mausta
Voi kun tulisitte miehet useammin rohkeasti juttelemaan ihan keskellä päivää jos kerran ihailette!
Olen sinkkuna pitkästä aikaa ja olisin taas valmis sulostuttamaan jonkun ihanan, meistä pullukoista tykkäävän Miehen elämää ;)
Näen välillä kiinnostusta ja ihailua itseäni kohtaan ihan keskellä päivääkin. Tiedän olevani sievä ja hyvin naisellinen, muodokas ja ihana :)
Ainakin heteroiden osakulttuurissamme nimenomaan teiltä miehiltä odotetaan yhä sitä romanttista lähestymistä. Naiset eivät pahoita mieltään saati mene rikki asiallisesta lähestymisestä!
Joten tsempatkaapas, arvon Miehet! Aito ja oma Nainen olisi kuitenkin aivan ihana palkinto, kirsikka, mansikka tai hilla elämänne kakkuun ;)
Ps Jos katselen sinua, edes vähän, olen kiinnostunut. Jos minulla ei ole sormusta, olen vapaa. Aina voi jutella vaikka säästä :D
Vaimo on 166/98, ihana pakkaus. Iso perse ja mielettömät tissit, posliini.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on 166/98, ihana pakkaus. Iso perse ja mielettömät tissit, posliini.
Juuri täydellinen vaimo sinulla. 👌
Minulla samanlainen ongelma. En tiedä, että mistä tietää että onko toisella se oikea ylipaino?
Kun moni lihavahkonaisihminen on täysin erilainen kuin olin kuvitellut. Ja niin ei kauan kestä kun tulee siitä väärästä ylipainosta se ensimmäinen riita ja sitten erotaan. Täytyy olla varmaan molemmilla samanlaiset ylipaino-arvot? Tai jotain muuta, en ymmärrä mitä vain. Outoa on.
Sanokaa te joilla on kokemusta tästä, mistä sen tietää että toisella on se ylipaino kohdillaan (naisella).
Tälläinen kokematon ja ylipainoisten naisten 'fetissi-maallikko', joka ei ole vielä kokenut sellaista onnistunutta seksihetleä, tai muutakaan kokemusta toisen oikeasti ylipainoisen naisen kanssa.
Lihava nainen seksi parasta! kirjoitti:
Minulla samanlainen ongelma. En tiedä, että mistä tietää että onko toisella se oikea ylipaino?
Kun moni lihavahkonaisihminen on täysin erilainen kuin olin kuvitellut. Ja niin ei kauan kestä kun tulee siitä väärästä ylipainosta se ensimmäinen riita ja sitten erotaan. Täytyy olla varmaan molemmilla samanlaiset ylipaino-arvot? Tai jotain muuta, en ymmärrä mitä vain. Outoa on.
Sanokaa te joilla on kokemusta tästä, mistä sen tietää että toisella on se ylipaino kohdillaan (naisella).
Tälläinen kokematon ja ylipainoisten naisten 'fetissi-maallikko', joka ei ole vielä kokenut sellaista onnistunutta seksihetleä, tai muutakaan kokemusta toisen oikeasti ylipainoisen naisen kanssa.
Lihava nainen seksi parasta! kirjoitti:
En näe asia minkäänlaisena ongelmana, vaan päinvastoin upeana nautintoa tuovana ominaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulisitte miehet useammin rohkeasti juttelemaan ihan keskellä päivää jos kerran ihailette!
Olen sinkkuna pitkästä aikaa ja olisin taas valmis sulostuttamaan jonkun ihanan, meistä pullukoista tykkäävän Miehen elämää ;)
Näen välillä kiinnostusta ja ihailua itseäni kohtaan ihan keskellä päivääkin. Tiedän olevani sievä ja hyvin naisellinen, muodokas ja ihana :)
Ainakin heteroiden osakulttuurissamme nimenomaan teiltä miehiltä odotetaan yhä sitä romanttista lähestymistä. Naiset eivät pahoita mieltään saati mene rikki asiallisesta lähestymisestä!
Joten tsempatkaapas, arvon Miehet! Aito ja oma Nainen olisi kuitenkin aivan ihana palkinto, kirsikka, mansikka tai hilla elämänne kakkuun ;)
Ps Jos katselen sinua, edes vähän, olen kiinnostunut. Jos minulla ei ole sormusta, olen vapaa. Aina voi jutella vaikka säästä :D
Valitettavan usein se asenne tuntuu olevan joko välinpitämätön tai sitten jopa lievästi torjuva, kun lähtee ottamaan keskustelu yhteyttä. Ehkä olen senverranintrovertti, että se keskustelun aloittaminen jännittää ja en osaa olla rento oma itseni uusien ihmisten seurassa.
On kyllä upea näky, kun sellainen 100+kg nainen tunkee itsensä pieniin bikineihin ja lähtee uimarannalle. Ei meinaa uimashortsien etumuksessa tila riittää, kun kiihotun näistä seksikkäistä pullukoista.
Mikään yli 60kg ei voi kiihottaa henkisesti tervettä ihmistä!
Minun rouva kun oikeestaan aina ollut ylipainoin niin kiinnostaa kovasti hoikka nainen. En sillä että sitä panisin.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään sairaalta teinipojalta näyttävä 40kg "malli" ei voi olla terveen ihmisen mielestä kaunis.
Meinaan, vaan et älä ala opettamaan muille heidän omusta mieltymyksistään. Idiootti. 🤣
Mmm...
Mikään ei ole niin seksikästä, kuin jättimäinen hyllyvä pylly takaapäin pannessa. Näyttää upealta, kun pakarat hyllyy aaltoillen ja ne tuntuukin niin ihanan pehmeältä, kun tarttuu tiukasti hanuriin.
Samoin iso hyllyvä näyttää seksikkäältä, kun pääsee panemaan kunnolla pullukkaa, joka makaa selällään jalat levällään. Posliiniksi ajeltu paksuposkinen pillu se vain kutsuu kielimiestä töihin. 😍😍😍
PerusMaukka. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään sairaalta teinipojalta näyttävä 40kg "malli" ei voi olla terveen ihmisen mielestä kaunis.
Meinaan, vaan et älä ala opettamaan muille heidän omusta mieltymyksistään. Idiootti. 🤣
Tässä puhuttiinkin 60 kg:n painoisesta eikä mistään muusta.
Luetun ymmärtäminen taitaa olla sulle tässäkin tapauksessa aika vaikeaa. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
PerusMaukka. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen taitaa olla sulle tässäkin tapauksessa aika vaikeaa. Kuten aina.
Sinulla taitaa olla itselläsi vaikeuksia ymmärtää omaa kirjoitustasi. Mutta ihan sama. Mistä sinä tiedät muutenkaan minun kirjoituksistani yhtään mitään? Taisi olla ensimmäinennkommentti tähän ketjuun. 😁
PerusMaukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PerusMaukka. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla ensimmäinennkommentti tähän ketjuun. 😁
Eipä muuten tainut olla.
Taitaa nämä haukkujat itse tykätä pullevista naisista, koska koko ajan heitä pitää ajatella. ;)
Ei se ole keneltäkään pois, jos jotkut meistä pitää oikeasti lihavista naisista.
Se on aivan parasta heti täysin alastoman pullukan jälkeen. Jotenkin niin seksikästä.