Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Voittehan laittaa tänne sahkopostiosoitteen, ketka kiinnostuneet suihinotosta. 😋Harkitsen vastaamista.
Vierailija kirjoitti:
Voittehan laittaa tänne sahkopostiosoitteen, ketka kiinnostuneet suihinotosta. 😋Harkitsen vastaamista.
Laita sinä sähköpostiosoitteesi. Me harkitsemme otammeko yhteyttä.
Ai että. Kyllä oli juhannuksena upea pehmoinen nainen rannalla stringi bikineissä. Siellä ranraterassilla istuin ja ihailin. Valitettavasti oli vain miehen kanssa liikkeellä, niin jäi ihastelun tämä tapaus.
Mites muiden juhannus?
Vierailijanro1 kirjoitti:
Ai että. Kyllä oli juhannuksena upea pehmoinen nainen rannalla stringi bikineissä. Siellä ranraterassilla istuin ja ihailin. Valitettavasti oli vain miehen kanssa liikkeellä, niin jäi ihastelun tämä tapaus.
Mites muiden juhannus?
Oksennus. Hyvä vaan että jäit sinne terassillesi runkkailemaan homokaverisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mites muiden juhannus?
Oksennus. Hyvä vaan että jäit sinne terassillesi runkkailemaan homokaverisi kanssa.
Edelleen peräänkuulutan sitä ikärajaa näihin aikuisten juttuihin.....
Lomailemassa ollaan ja kierrellään vähän suomea. Onko kenelläkään tiedossa hyvää uimarantaa, jossa olisi juuri tällaisia naisia?
Siis länsisuomessa tai etelä-karjalassa tai niiden välimaastossa. Etenkin nakurannat kiinnostaa.
Itseäni lihavat eivät kiihota tippaakaan. Lihava nainen on länsimaisen degeneraation hyllyvä symboli.
Nyt on suomea kierrelty ja paluu arkeen odottaa. Minun on todettava, että kyllä suomalainen nainen on vain kaunis noin keskinmäärin.
Upeita ihmisiä tavattu ja uimarannoilla yms keskuskesteltu. Jokunen ihana pullukkakin siellä suomen rannoilla esitteli sulojaan. Olette upeita naisia.
Rouva on 167/98 ja tosi kiihottava. Alasti peuhataan mökillä.
Parasta mitä koskaan olen kokenut: lihava blondi kusee päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Teillä tarkkaa puuhaa rouvan pituus ilmoitettu 1 cm tarkkuudella ja painokin 1 kg tarkkuudella. Onkohan mökin perustukset asennettu millä tarkkuudella
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa juuri seksikkäältä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkinainen eritteillä leikkiminen kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkinainen eritteillä leikkiminen kuvottavaa.
Oikein lihava läskivalas kun paskoo ja kusee pitkin vartaloa niin se jos mikä saa nallin irtoamaan.
Kuinka säälittävä pitää olla että kaksi vuotta tulee tämmöiseen paskaketjuun länkyttämään jostain läskifetissistään. Kukaan nainen ei susta kiinnostu sen takia, että tykkäät vain hänen läskeistään. Säälittävää.
Sopivasti ylipainoinen ja muodokas nainen on paras. Esim. 170cm 80-90kg.
Vierailija kirjoitti:
fixaresteffi gmail, t, Stefan 183 / 90 / 18
Lihava nainen ja vähän liian pienet vaatteet. Ah!
Tapasin 1980 luvun puolivälissä upean varatun pullukan parasta suihin ottoa ja loppuun saakka. Sen jälkeen ei normaalipainoiset naiset ole tuntuneet mun jutulta. Terveisiä vain.