Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaako kukaan rintsikoita kirpparilla?

Vierailija
15.05.2013 |

Ostan paljon alusvaatteita, ulkomailta nettikaupoista. Nyt olen laihtunut ja rinnatkin pienenneet.. Harmittaa heittää laadukkaita rinuja menemään, mutta ostaako niitä kukaan..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokeilemallahan sen tietää. Pitäis muutenkin noita isoksi jääneitä vaatteita myydä, niin eipä tuo erikseen maksa jos laitan rintsikatkin pöytään.

Vierailija
2/11 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menevät. Ainakin itse ostaisin jos kivat hyväkuntoiset tulisivat vastaan. Ostanhan paitoja ja housujakin ja onhan niissä enemmän iho pinta-alaa, joka on myös edellistä käyttäjää koskenut :) Myin raskausajan uimapuvun kerran kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niitä käytettyjä laittaa UFF:n konttiin?

Vierailija
4/11 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat hyvämerkkiset ja hyväkuntoiset alhaiseen hintaan, niin varmasti ostaa.

Vierailija
5/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just myin kirppiksellä neljät rintsikat. Olivat tosin täysin käyttämättömiä vielä ja sen näköisetkin, joissain jopa laputkin vielä paikoillaan.

Mäkin ostelen aina reissuista halpoja kokeilematta, ja totean sit kotona että huti meni. :D

Vierailija
6/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenki ällöä ku näkee rintiskoita kirpparilla.. oikeesti..hygieniasyistä en kyllä ostais, vaikka varmaan ovatkin pestyjä, tai viimeistään kotona pestään ennen ekaa käyttökertaa  mutta silti..jotenki ällöttää! Vähän sama ku möis jotain käytettyjä alkkareita! Hyi, ei sovi minusta kirpparille ollenkaan..

Vierailija
7/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sattumalta omaa kokoa (75F) samasta kirpparipöydästä neljät, vielä sitä merkkiä jota käytän. Ostin oitis, tuskin noita oli yhtä kertaa enempää päällä pidetty ja säästin varmaan satasen :)

Vierailija
8/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintsikoita niinkään, mutta myisitte tyttäret enemmän käytettyjä alushousuja. 

t. Pera54

PS. ei tartte pestä

Vierailija
9/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkaa et monet kierrättää kestovaippoja... Mun mielestä ei ole mitään pahaa mut ihmettelen näitä paheksujia jotka ehkä omalla vauvallaan käyttää vanhoja kestovaippoja. Ja synnärillä vauvat juo samoista pulloista, käytetään yhteisiä rintapumppuja, liivejä, vaatteita, pyyhkeitä jne. Entä hotellien lakanat, paheksujat ei varman voi niissä nukkua, niissähän on satojen muiden emätineritteitä jne.

Vierailija
10/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin juuri koon 70dd käyttämättömät  hintaan 1,50 ei yhtään ällötä

Vierailija
11/11 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäisin kokoa 85a ostaisin oitis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi