Testaa: kuinka monta maailman maata tiedät? (katso kuvat, huhuh...)
http://www.sporcle.com/games/g/world
Mitä sait tulokseksi? Minä sain säälittävät 51, mies sai 140 ja nauraa nyt minulle. Oletko ylioppilaslakkisi arvoinen? Minä en.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 18:55"]
ääh 65 vaan kun en osannut kirjoittaa kaikkia valtionimiä englanniksi.. afrikan kohdalla tuli black outti, eurooppa meni melkein kokonaan.. voisi tuota vielä harjoitella :-)
[/quote]
Sama juttu, pari maata jäi pienen kirjoitusvirheen takia saamatta läpi ja Afrikkajäi aika tyhjäksi. 69 oli mun tulos.
67. Ilman valkolakkia.
Aika huono tulos, tosin en tiedä jumittaako mulla netti vai missä vika, mutta kaikki ei kelvanneet vaikka tarkistin kirjoitusasunkin. Mutta kamalasti sitä on kouluajoista unohtanut :D
Minulla tökkii yhteys, koko ajan jumittaa tuo kirjoittaminen.
77 sain, valkolakki on. Afrikka jäi aika tyhjäksi. Tulipa epäsivistynyt olo.
Minä en jaksanut tehdä loppuun, 67 kohdalla alkoi tökkiä se, että vaikka kuinka kirjoitin täsmälleen oikein niin se ei kelvannut. Murr.
60, peruskoulu käyty ja siinä se.
178 sain ja sen jälkeen iski tyhjää.
Kirjoittelin hissukseen ja sataan jäi. Poliittinen maantieto ollut minulle aina lemppari, joten odotin kyllä hyvää (parempaa) tulosta. Afrikka, Aasia ja Etelä-Amerikka jäi kesken. Joitakin maita jäin jumittamaan, kirjoitusasu ei onnistunut millään! Kiva dementiatesti.
95. Luulin olevani taitavakin..:/ Mutta puolustukseksi pitää sanoa että pelasin puhelimella, enkä tajunnut että pelissä on aika ennen kuin se loppui.
197 tätä jos ei tiedä ja väittää itseään vielä ylioppilaaksi niin hohhoijjaa.
Voi luoja. Vedän pohjat: 45. Muutamaa en osannut kirjoittaa ja monta maata ei vain tullut mieleen aikaa panikoidessa, vaikka olisin tiennytkin ne. Valkolakkikin minulta löytyy... tunnenpa itseni tyhmäksi.
Aivan oikein kirjoitin montakin maata, mutta eipä hyväksytty!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:11"]
En vain saanut Liettuaa kirjoitettua enkuksi oikein ja jumitin siinä ja Lichtensteinissa ties kuinka kauan - olisi vaan pitänyt siirtyä eteenpäin. Siis tiesikö joku että se on LiEchtenstein?? [/quote]
Kuule,ei se ohjelma hyväksynyt sitä e-kirjaimen kanssakaan!? Samaten minä tahkosin tuota Liettuaa :)
93 oli tulos enkä ole oikein tyytyväinen. Tuhrasin liikaa aikaa kirjoitusasuun. Taidan yrittää uudelleen...
85 ja olen todella tyytyväine tulokseeni. Muistini on päässyt rapistumaan aika surkeaksi, kiitos vuosien päihteidenkäytön. Ylioppilas olen vuodelta 1994.
85 ja olen todella tyytyväine tulokseeni. Muistini on päässyt rapistumaan aika surkeaksi, kiitos vuosien päihteidenkäytön. Ylioppilas olen vuodelta 1994.
Euroopan maista 36/47 koska kirjoitin sitkeästi 3 maan nimeä väärin! Höh
Hyvä peli muuten koululaisillekin!!
sain muutaman. mikä on IRAK englanniksi? Hermot meni siinä vaiheessa, kun ei kelvannut
mä pääsin yli 150, mutta en osannut myöskään kaikkia maiden nimiä. Kirgisia oli iahan mahdoton ja niin oli joku virhe parissa ihan mielestäni helpohkossa maassa. Mutta mä kasvoinkin maalla, ja paras hupi oli Valittujen palojen karttakirja:-)