Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti POSITIIVINEN:)

Vierailija
15.05.2013 |

Heippa kaikki olen 21vuotias opiskelija nainen turusta asun poikaystäväni kanssa. VIime viikon keskiviikkona ajattelin tehdä testi piruuttani.. menkat olivat myöhässä tuolloin yhden päivän ja puoli vuorokautta.. ja testikkuun tuli kaks viivaa sekä myöhemmin kahteen muuhun tuli kaksi viiva ja clear blueen tuli ''raskaana'' :) Olen todella onnellinen mutta samaan aika todella jännittynyt kaikesta ja pelo keskenmenosta on suuri :/ Olen siis nyt n. viikolla 5+2 ja tähän menessä en kärsi minkäänlaisista raskausoireista no pientä menkkamaista kipuilua on vatsassa ja väsyttää rinnat hieman arat. Kysymykseni kuuluukin onko sielläpäässä kärsitty tästä km pelosta!? ja miten ootte päässeet siitä eroon? 

<3:llä Ansku

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut kirjotus virheistä! :D ja kyse on Esikoisesta <3 :)

Vierailija
2/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se keskenmenon riski jokaisella ainakin mielessä käy, mutta ei pelolle kannata antaa valtaa, vaan yrittää ajatella myönteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu tuohon tähtään.. Onkohan muuten normaalia että en kärsi ummetuksesta mikä on kuulemma yleistä? :O tää on näitä tyhmiä kysymyksiä:D

Vierailija
4/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että suoli toimii. Ole huoleti. :)

Vierailija
5/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en koskaan ajatellut keskenmenoa, vammaisuutta jne. lähdin siitä, että kaikki menee nappiin, niinkuin aina menikin. onneks ei ollut edes nettiä saati vauvapalstaa, kun vanhimpia lapsia odotin.

Vierailija
6/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itse olin hysteerinen keskenmenon pelosta siihen asti että tunsin lapsen liikkeet (rv 17) ja pitkään siitä eteenpäinkin (nyt rv 32)

Antaisin sellaisen neuvon että älä googleta mitään. Ota kaikki raskauteen liittyvät neuvosi neuvolasta. Älä kuuntele muiden kauhutarinoita. Jos menet heikkona hetkenä googlettelemaan asioita, klikkaa auki vain oikeiden virallisten tahojen vastaukset, älä keskustelupalstojen. Toistan, älä lue raskausaiheisia keskusteluja netistä!

Ja puhu peloistasi neuvolassa äläkä arkaile soittaa sinne turhistakin asioista. Jos terveydenhoitajasi tai lääkärisi kettuilee hysteerisyydestä, älä epäröi pyytää saada asioida jonkun toisen kanssa/toisessa neuvolassa.

Vierailija
7/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄytyy se vaan oikeesti jättää se pelko taakseen kaikesta tuollaisesta kamalasta. ja nauttia tästä. AIkuviikoilla ollaan ja odotan kovasti raskauden etenemistä. :) Eikö se niin ole että riski km:nääkin vähenee rv 12-13? Jätän kyllä turhan huolen pois, Niinkuin jätin tupakan ja alkoholin. Onko muuten vaarallista jättää rööki pois kokonaan YHTÄkkiä.. Kun siitä seuraa niitä vierotusoireita. ressiä tms. Että miten vaikuttaa tuollainen maha asukkiin?

Vierailija
8/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt keskenmenoa esikoista odottaessani, sillä ens ns. tiennyt mitä menettäisin jos kesken menisi. Nyt toista odottaessani pelko on läsnä, sillä tiedän mitä menetän jos kesken menee. Jos nyt tämä tekee yhtään mitään järkeä :)

Vierailija
9/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksestasi. Olen saanu aivan mielettömän ihanaa tukea ihmisiltä :) Mutta pelottaa vaan se kun miltään ei anna kuulua maha asukki itsestään. tai siis että en kärsi raskaus oireista.. ja se kun vatsa nipistelee pistää menkka pelot ja km pelot liikkeelle :( Ja sen että entäs jos kolme positiivista testiä onkin osoittanut vahingossa väärän vastauksen mulle :D En vaan jotenkin voi uskoa tätä todeksi että olen saanut poikaystävän kanssa tälläisen lahjan <3:)

Vierailija
10/10 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis saanut pippeliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi