Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä kaikki kaupungin lääkärit???

Vierailija
15.05.2013 |

luulis että näin pienessä kaupungissa olis tarpeeksi päteviä lääkereitä mutta ei ole.. kyseiseen lääkäriin johon kuulun omalle lääkärille on 5kk jono... eikä minua oteta vastaan pääterveys keskukseen lääkärille... tarvitsen lähetteen muuta sitä en näköjään saa.. yksityiselle mulla ei ole varaa mennä kun se on niiin kallista...!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen lääkäreistä iso osa tekee töitä myös yksityisellä (tienaa paremmin) eli työskentelevät julkisella sitten vähemmän. Pienillä paikkakunnilla on säästösyistä ajateltu että lääkäreitä riittää mahdollisesti se yksi tai kaksi, eli niitä on samassa suhteessa liian vähän kuin isoillakin paikkakunnilla. Lääkäreitä on Suomessa ylipäätäänkin liian vähän. Ihan sama tilanne paikkakunnasta riippumatta joka puolella Suomea. Kiireellisen ajan saa täällä kuukauden varoitusajalla.

Vierailija
2/3 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täällä ei saa edes kiirellisellä sitä aikaa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran niin, että kun olisin varannut ajan perjantaille mihin kellonaikaan tahansa ja kenelle tahansa lääkärille saadakseni reseptin/lääkärintodistuksen, niin kaupungin kaikkien  terveyskeskuksien lääkärit olivat samaan aikaan koulutuksessa. Koulutus pidettiin laivalla... Kehotettiin odottamaan iltaa, että pääsen käymään keskussairaalan päivystyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan