Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaalikeittodieetti, paljonko painoa tippui?

Vierailija
15.05.2013 |

Siis viikossa? Ja kuinka nopeasti tuli takaisin? Nestettähän kai se on mikä kehosta poistuu ja läski jää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg lähti viikossa, ja 3 kg tuli takaisin kun aloin syödä normaalisti eli 2 kg painon lähdöstä oli ilmeisimmin oikeaa painonlaskua ja 3 kg pelkkää nestepudotusta.

Kuurin sivuvaikutus oli etten pysty enää syömäään kuumennettua ja kypsää kaalia lainkaan, sen hajukin saa aikaan oksetusreaktion :-o En ikinä pystyisi enää kyseiseen kuuriin... Lentoemäntädieetin vaikka vetäisin mieluummin, saa sentään vähän monipuolisemmin syödä.

Vierailija
2/19 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika pitkään saa syödä, että siitä oikeasti painonhallintaan olisi hyötyä... Onhan se kevyttä ruokaa, mutta ei se sinällään ihmeitä tee. On olemassa muutakin kevyttä ruokaa, joka edistää painon pudotusta, jopa pitkällä tähtäimellä, siinä kuin tuo pudottaa nesteet nopeasti. Toiminee ehkä, jos tarvitsee viikonlopun juhlia varten olla vähän kireämmässä kunnossa, mutta eihän sillä LAIHDUTTAA voi. Ihan jo senkin takia, että sitä ei ihminen pysty syömään niin pitkään, että varsinaisesti laihtuisi. Ja sama juttu kuin ekalla vastaajalla - kypsä kaali + tomaatti -yhdistelmä kuvottaa nykyisellään jo ajatuksena, saan heti tuonne kielen taakse tutun ikävän makutuntuman, hyi hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon fiksumpaa on muuttaa ruokalutottumukset pysyvästi kevyemmiksi ja alkaa liikkua. ei tarvitse jojotella dieteillä koko ajan.

Vierailija
4/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tämän kaalikeittodieetin tulokset... Onko kellään kokemuksia? Itse tein tässä aamusella kaalikeiton, ja tullut syötyä jo kaksi lautasellista. Jos tämä menee ihan kamalaksi, niin jatkan sitten vain VLCD-tyylillä, eli en pakota itseäni jatkamaan, jos tuntuu ihan kamalalta. Jos nyt muutaman päivän jaksaisi, niin olisin tyytyväinen. :)

Vierailija
5/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tämän kaalikeittodieetin tulokset... Onko kellään kokemuksia? Itse tein tässä aamusella kaalikeiton, ja tullut syötyä jo kaksi lautasellista. Jos tämä menee ihan kamalaksi, niin jatkan sitten vain VLCD-tyylillä, eli en pakota itseäni jatkamaan, jos tuntuu ihan kamalalta. Jos nyt muutaman päivän jaksaisi, niin olisin tyytyväinen. :)

Vaihdat huonon toiseen huonoon??  Eikö sun järki pelaa ollenkaan??

Vierailija
6/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan pysyvästi pois n. 6 kg, kahden viikon dieetillä. Jatkoin niin, että korvasin yhden aterian päivässä keitolla ja painoa lähti yhteensä n. 15 kg. Muutin tosin paljon muutenkin, kuten herkut minimiin. Parasta oli ihana yhtäkkinen jaksaminen, hyvä ja kevyt olo. Laihdutettu määrä on pysynyt poissa, vaikken soppaa nykyisin syö (ainakaan vapaaehtoisesti :D, kyllä se sitten tökkii).

Mä soseutin sen sauvasekoittimella, niin ei tarvinnut yrjötä niitä sattumia..

Vierailija
7/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kaloreiden laskemisessa on niin vaikeaa? Miksi pitää vetää ihan överiksi ja ryhtyä jollekin kaalikeittodieetille? Mitään ei tarvitse jättää kokonaan pois kunhan vähentää määriä.

Vierailija
8/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aikoinaan pysyvästi pois n. 6 kg, kahden viikon dieetillä. Jatkoin niin, että korvasin yhden aterian päivässä keitolla ja painoa lähti yhteensä n. 15 kg. Muutin tosin paljon muutenkin, kuten herkut minimiin. Parasta oli ihana yhtäkkinen jaksaminen, hyvä ja kevyt olo. Laihdutettu määrä on pysynyt poissa, vaikken soppaa nykyisin syö (ainakaan vapaaehtoisesti :D, kyllä se sitten tökkii).

Vautsi mikä tulos! Saako kysyä mikä oli lähtötilanne? Itse olen normaalipainon ylärajoilla, ja pitäisi NOPEASTI saada viitisen kiloa pois. Olen 163 cm, 64 kg.

Vierailija
9/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaus kirjoitti:

Mikä siinä kaloreiden laskemisessa on niin vaikeaa? Miksi pitää vetää ihan överiksi ja ryhtyä jollekin kaalikeittodieetille? Mitään ei tarvitse jättää kokonaan pois kunhan vähentää määriä.

Ehkäpä kaalikeittokuuri on kätevä niille, joiden pitää nopeastri saada muutama kilo pudotettua, ja myös ihan hyvä alkusysäys laihdutukselle ja elämäntaparemontille.

Vierailija
10/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdat huonon toiseen huonoon??  Eikö sun järki pelaa ollenkaan??

Ja mitähän huonoa on VLCD:ssä?

Vierailija
11/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paino tippunut, vaikka en ole ihan orjallisesti noudattanut, vaan syönyt muutakin, virallisterveellistä toki. Se on hyvää ja nesteet lähtee, vaika söisi muutakin. Teen sitä välillä, vaikken laihdutakaan. Kokeilkaas terästää chilillä, jos tykkäätte tulisesta. Tulee hyvää. Tai sen kaalin voi jättää kokonaan pois ja tehdä kasviskeiton niistä muista ainesosista. 

Vierailija
12/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vautsi mikä tulos! Saako kysyä mikä oli lähtötilanne? Itse olen normaalipainon ylärajoilla, ja pitäisi NOPEASTI saada viitisen kiloa pois. Olen 163 cm, 64 kg.

Lähtötilanne oli kyllä paha :( Unohdetaan se... Sulle tämä on ihan hyvä, kun on noin pieni määrä pudotettavaa. Pahaahan se on, mutta kerran se kirpaisee. Ensimmäiset 3 päivää on pirulliset.

Olen jo melkein 30 kiloa yhteensä kevyempi, mutta tuon raa'an aloituksen jälkeen alkoi sujua. (Kaikille kun se kalorien laskeminen ei ole yhtä helppoa, että terveiset vaan edelliselle :D...)

Vierailija
13/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtötilanne oli kyllä paha :( Unohdetaan se... Sulle tämä on ihan hyvä, kun on noin pieni määrä pudotettavaa. Pahaahan se on, mutta kerran se kirpaisee. Ensimmäiset 3 päivää on pirulliset.

Olen jo melkein 30 kiloa yhteensä kevyempi, mutta tuon raa'an aloituksen jälkeen alkoi sujua. (Kaikille kun se kalorien laskeminen ei ole yhtä helppoa, että terveiset vaan edelliselle :D...)

Mullakin lähtöpaino oli melkein 90 kg, mutta olen nyt vuoden aikana saanut painoan pudotettua. Nyt olisi yksi tapahtuma kahden viikon kuluttua, ja siihen mennessä haluaisin olla alle 60 kg. Mahtaakohan olla mitenkään mahdollista?

Vierailija
14/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on tiputtanut tuolla dieetillä varmaan 150kg. Tosin se on tienannut takaisin 200kg.

Vierailija
15/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin lähtöpaino oli melkein 90 kg, mutta olen nyt vuoden aikana saanut painoan pudotettua. Nyt olisi yksi tapahtuma kahden viikon kuluttua, ja siihen mennessä haluaisin olla alle 60 kg. Mahtaakohan olla mitenkään mahdollista?

No lähelle ainakin pääset. Kolmen kilon pudotuskin jo näkyy. Eipä auta kuin kokeilla :D Tsempit!

Vierailija
16/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähelle ainakin pääset. Kolmen kilon pudotuskin jo näkyy. Eipä auta kuin kokeilla :D Tsempit!

Kiitos :) Tsemppi päällä! Jos ei klikeitto maita kahta viikkoa, niin kokeilen jotain muuta pikadieettiä lisäksi.

Vierailija
17/19 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa kaalikeittodieetin nyt maanantaina. Kokeilen ensin 5 pv, maanantaista perjantaihin. Varmaan yksi iso kattila on tarpeeksi, ettei tarvitse tuon aikajakson aikana alkaa uutta keittoa kokkailemaan?

Vierailija
18/19 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeittokuurin viides päivä alkamassa :) ei vielä tee pahaa vaikka keittoa menossa jo kolmas jättikattilallinen. Painoa lähtenyt jo hiukan yli neljä kg. Kyllä on housuistakin tullut selvästi vähän löysemmät jo. Tämä vaan tuntuu olevan aina niin tehokas startti terveellisempää elämää kohti 👍🏼

Vierailija
19/19 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehny Laihdutus keittoa lisää siihen kanaa tai naudan jauhelihaa nyt syöny vajaa 2kk painoa lähteny 26kg aamulla kaurapuuron syön aamiaiseksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän