Ei voi olla todellisuutta!!
Asun miehen kanssa erillään. Minulla asuu kotona edellisestä suhteesta kolme teiniä, joten luontevinta oli, ettei vielä muuteta yhteen. Ollaan "hoidettu parisuhdettamme" lähinnä miehen kotona, josta minullekin tullut kakkoskoti ja jonne minullakin tietty avaimet.
Vuosi sitten miehen kaveri majoittui sinne ja suhde oli kariutua siihen. Siellä sitten dokattiin ja eipä ollu meillä missään yhteistä omaa rauhaa. Miehen kaveria piti kuitenkin jeesata, eronnut kun oli. Aika pian kuitenkin se löydi uuden naisen ja muutti sinne. No, nyt tuli taas ero ja mies äsken ilmoitti, että kaveri muuttaa taas hänen asunnolleen. Pitäis avaimetkin antaa sille. Ei jumalauta!
miehen kaveri muuten toimeentuleva mies ja molemmat kohta 50-kymppisiä! Ei kyllä enää irtoa myötätuntoa tilanteeseen.
Voiko aikuiset miehet oikeasti olla noin avuttomia vai onko kyse nostalgiasta ja säälittävästä yrityksestä elää taas kuin kakarana?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 22:20"]
Huh huh, kyllä menis hermo. Liian kiltti mies sulla, vai onko vaan niin urpo ettei tajua mitään?
[/quote]
Alan epäillä, että urpo. Ja kohta huoleton sinkku sellainen. Ap
Siis kauan tämä kaveri siellä asuu? Vuosia? Noin yleisesti ottaen en kyllä ymmärrä asennettasi:) Mielestäni kaveria, siskoa jne. kuuluu jeesata mutta ehkä olen sitten ylikiltti?
Sinäkö määräät mitä mies saa kotonaan tehdä tai keitä kutsua kylään?
Höh, miehen kotihan se on. Miksi sinä saat pitää oman kotisi omanasi, mutta mies ei saisi päättää omastaan? Sinä haluat sen kuhertelupaikaksesi, kun miehen kaveri saattaa tarvita sitä ainoaksi yöpaikakseen.
Olisiko tämä hienovarainen vihjaus mieheltä, että teidän tarinanne alkaa olla ohi?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 22:44"]
miehen kaveri saattaa tarvita sitä ainoaksi yöpaikakseen.
[/quote]
Kyllä aikuinen ihminen hankkii ihan oman asunnon kun eroaa...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Ja ap:lla niitä pitää käytössään olla kaksi. Toinen käytännön asioille ja lapsille, toinen kutupaikaksi.
Ei niitä asuntoja noin vain eron jälkeen saa, samana tai seuraavanakaan päivänä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]Mä muuten aikoinaan heitin miehen pihalle yhdessä yössä, ilman ennakkovaroitusta.
Ootte kyl melko suvaitsevaisia ja ymmärtäväisiä. Minä nyt vaan en jaksa samaa kaaosta kuin aiemmin. Mainitsin viestissäni, että vastaava koettu aiemminkin ja ero oli lähellä. Mutta juu, taidan puhaltaa pelin poikki. En kauheesti lämpene miehelle, joka asuu kaverin kanssa ja ryyppää kaiket illat. Sitähän se niiden touhu ollut.
saatte puolustaa mies raukkaa ja sen vielä raukempaa kaveria ihan rauhassa. Ap
No minulle avainsanaksi riittää tuo ryyppäys. Vetäkööt viinaa miesten kanssa jos siltä tuntuu. Palauta sinä ap se avain, ja keskity elämässäsi oikeasti tärkeisiin ihmisiin, eli lapsiisi.
Huh huh, kyllä menis hermo. Liian kiltti mies sulla, vai onko vaan niin urpo ettei tajua mitään?