Uskotteko, että jotakuta kiinnostaa oikeasti mitä syötte,
mitäIsäilytätte kaapeissanne, miten säästäisitte ruokamenoissa? Ihmiset ihan hartaana luettelee kuivakaappien sisältöä ja kasvisruokiaan, kun joku yllyttää hullua...
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 20:52"]
mitäIsäilytätte kaapeissanne, miten säästäisitte ruokamenoissa? Ihmiset ihan hartaana luettelee kuivakaappien sisältöä ja kasvisruokiaan, kun joku yllyttää hullua...
[/quote]
Uskon. Tein taannoin aloituksen päivän menyystämme ja siitä kehittyi yksi palstan pisimmistä ketjuista.
Mun "Sanaleikki"-ketjussani on lähes 400 vastausta, eikä siinäkään tehdä muuta kun kuvaillaan yhdellä sanalla mitä edellisestä tuli mieleen....
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 21:01"]
Mun "Sanaleikki"-ketjussani on lähes 400 vastausta, eikä siinäkään tehdä muuta kun kuvaillaan yhdellä sanalla mitä edellisestä tuli mieleen....
[/quote]
Eli sanaleikit ja arkiruoat kiinnostavat palstaa.
Tuntuu kyllä kiinnostavan, kaikki mikä liittyy toisten syömisiin, mitä laihat syö, mitä lihavat syö, mitä ruuat maksaa, minkälaiset tarjottavat on missäkin juhlissa, parhaat reseptit...
Jokaisen täytyy joka päivä jotain syödä, niin kaipa se kiinnostaa.
Ei mua kyllä kiinnosta mitä toisten jauhokaapeissa on. Ei se vaikuta yhtään mitenkään siihen tuntisinko tarvetta ostaa itse lisää jotakin tai jättää valikoimasta jotain pois.
Tuntuu kiinnostavan. Työkaverini (ylipainoisia plus yksi anorektikko) kyttäävät lautastani joka ainoa päivä. "Miksi et syö aamulla töissä valkoista sämpylää, niinkuin muut?" "Miksi sitä salaattia pitää vetää noin paljon?" "Yritätkö laihduttaa, vaikka olet normaalipainossa, kun niitä kasviksia pitää noin paljon syödä?" "Ai ei meidän leivonnaiset kelpaa rouvalle?"
Joo, rakastan salaattia ja kasviksia. Olen vehnälle allerginen. He tietävät tämän, samoin sen, ettei minun tarvitse laihduttaa. En liho, koska liikun paljon ihan omaksi ilokseni. Silti joka herran päivä minun lautaseni on se ainoa, jota kommentoidaan.
En usko että kiinnostaa, mutta itseä varten on kiva listata. Tulee hahmotettua paremmin, että mistäs ne kilot siihen vyötärölle tuleekaan. Laitetaan muutenkin Markon kanssa netin ilmaiseen kalorilaskuriin kaikki syömämme ruoat nyt kun yritetään muutamia kiloja tiputtaa.
No ainakin vastauksia ko. ketjut ovat paljon saaneet, eli kyllä - uskon että useampaakin kiinnostaa. Pitäiskö sun siirtyä johonkin toiselle foorumille, jos niin paljon kiukuttaa? Vai oletko näitä tapauksia, jotka kokevat ylemmyydentunnetta, kun eivät itse ota osaa ns. taviskeskusteluihin?