Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivisia ajatuksia että iho säilyy jos en ota aurinkoa.

Vierailija
14.05.2013 |

Entinen auringonpalvoja esittäytyy.Nyt lähes 40-vuotiaana olen lopettelemassa turhan makaamisen.Mulla on niin paljon otettu luomia pois etten uskalla ottaa riskiä enempää-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä päätös! mulla parikymppisenä on nykyään sama asenne. nuorempana olin rusketuksesta tosi pakkomielteinen. Joistain parikymppisistä auringonpalvojakavereista muuten näkee jo paljon auringon jälkiä ihossa. Sellaisia ryppyjä ja ihomuutoksia joita ei-grillaajalle ilmaantuu vasta 15 vuotta myöhemmin.  Lisäksi perheenjäsenelläni oli ihosyöpä joka vähän herätteli. Suurin ongelma auringonotossa on minusta se kohtuuttomuus. On ihan ok että päivettyy kivasti kesäisin ja aurinko on suomalaisille d-vitamiininkin saannin taki tärkeää mutta se että ehdoin tahdoin maataan kookosöljyllä voideltuna auringossa ja grillataan ihoa...se todella jättää ihoon jälkensä. 

itse käytän kesäisin kevyttä itseruskettavaa ja säärissä/dekolteella hieman hohtoa tuovaa sävyttävää voidetta, kaunis ja turvallinen lopputulos

Vierailija
2/4 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lakanat ja pyyhkeet on ruskeina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne väritkään eikä tekorusketuksetkaan kovin turvallisia ole. Parasta vaan myöntää, että lakananaamoja ollaan....

Vierailija
4/4 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset