Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Miehen vessassa ei ole roskista!

Vierailija
11.07.2020 |

Mitä teen?! Olen ekaa kertaa treffimiehen kämpillä ja nyt pitäisi tamponi kiikuttaa roskikseen. Mutta eihän tällä jäbällä ole kylppärissä roskista... Keräänkö rohkeuteni ja vien yllätyksen keittiön roskikseen (mies istuu siellä) vai jemmaanko jonnekin?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan söpöä tuo vaihe, kun tamponikin on näin iso juttu. Toista se on tässä vaiheessa, kun mies on nähnyt kun voin pahoin 24/7 pari viikkoa alkuraskaudesta, kun paskoin alleni synnytyksessä, kun ärhäkkä noro sai ripuloimaan housuihin ja oksentamaan samalla jne. jne. Ei tunnu tamponit missään enää tässä kohtaa :D

Mun mies ei ole nähnyt mitään tuollaista. Ehkä juuri siksi liittomme on onnellinen.

Vierailija
62/63 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita käytetyt kuukautissuojat käsilaukkuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan söpöä tuo vaihe, kun tamponikin on näin iso juttu. Toista se on tässä vaiheessa, kun mies on nähnyt kun voin pahoin 24/7 pari viikkoa alkuraskaudesta, kun paskoin alleni synnytyksessä, kun ärhäkkä noro sai ripuloimaan housuihin ja oksentamaan samalla jne. jne. Ei tunnu tamponit missään enää tässä kohtaa :D

Mun mies ei ole nähnyt mitään tuollaista. Ehkä juuri siksi liittomme on onnellinen.

Miksi ei? Täysin luonnollisia asioita. Epäilen vahvasti onnellisuutta, koska sinun pitää se erikseen tuoda esiin. Kulissiliitoissa muutenkin tarvetta piilotella normaaleja asioita kuten pissaa, kakkaa ja muita eritteitä. Varmaan ette harrasta seksiäkään, koska siitä tulee eritteitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi