APUA! Miehen vessassa ei ole roskista!
Mitä teen?! Olen ekaa kertaa treffimiehen kämpillä ja nyt pitäisi tamponi kiikuttaa roskikseen. Mutta eihän tällä jäbällä ole kylppärissä roskista... Keräänkö rohkeuteni ja vien yllätyksen keittiön roskikseen (mies istuu siellä) vai jemmaanko jonnekin?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Katso kylppärin laatikoihin, löysin omalta mieheltäni sieltä ”naistenlaatikon” jossa oli hygieniavälineiden lisäksi pieniä saniteettipusseja.
Löytyikö kaapeista huomaavaisesti myös kivaa kosmetiikkaa, eteisestä naisten kenkiä lainattavaksi tai vaatekaapista monipuolisesti varavaatteita käyttöön..? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan söpöä tuo vaihe, kun tamponikin on näin iso juttu. Toista se on tässä vaiheessa, kun mies on nähnyt kun voin pahoin 24/7 pari viikkoa alkuraskaudesta, kun paskoin alleni synnytyksessä, kun ärhäkkä noro sai ripuloimaan housuihin ja oksentamaan samalla jne. jne. Ei tunnu tamponit missään enää tässä kohtaa :D
kakkahousu
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mä käärisin paperiin ja laittaisin samaan paikkaan kun mistä otit uuden tamponin. Eli taskuun? Laukkuun? Jossainhan sä sen sinne kannoit. Kyllä se pari tuntia hyvin käärittynä kestää.
Mulla on kyllä niin runsaat menkat että heti tulee paperista veri läpi kun käytetyn tamponin vessapaperiin käärin. Tästä syystä mulla on aina käsilaukussa meikkipussi, jossa on sisällä pari sidettä, muutama tamponi ja muutama musta koirankakkapussi. Siihen koirankakkapussiin saa kätevästi laitettua käytetyt kuukautissuojat ja niiden muovikuoret sun muut. Se sitten vaan solmulla kiinni ja joko käsilaukkuun tai keittiön roskikseen.
Tämä ei tietenkään aloittajaa nyt just auta, joten todennäköisesti hänen asemessaan vetäisin sen yhden tamponin vessanpytystä alas. En ole koskaan onnistunut pönttöä tukkimaan, vaikka olen silloin tällöin hätätapauksessa sellaisen pöntöstä alas vetänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiössä oli just vesivahinko ja viemäritukos johtui naapurin tamponeista..
En ymmärrä miten nykyään on niin huonot pöntöt ja viemärit. Silloin kun aloin käyttää tamponeja, paketissa oli ihan ohjeena vetää käytetty pöntöstä alas. Ei tietenkään niitä muoviroskia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin mies tarvitsee roskista vessassa? Juuri siksi sitä ei ole kun ei tarvitse.
M33
Eikö miehillä muka tule mitään roskaa vessassa? Tyhjät wc-paperirullat? Käytetty hammaslanka, tyhjät hammastahnatuubit, käytetyt partaterät, vanupuikot? Eikö mitään tällaista?
Tietysti kaikki roskat voi viedä vaikka keittiön roskikseen, mutta itse näkisin helpompana pitää roskista vessassa eikä lähteä jokaista hammaslangan pätkää kuljettamaan keittiöön.
Mistä tollasia saniteettipusseja saa?
Minkä ikäisiä ootte?? Miten voi olla ongelma, voi jestas tätä nykyaikaa.... Jos se on joku homppe niin ehkä sit hän reagoi asiaan, jos on normi mies niin joko asiassa ei ole MITÄÄN sen ihmeempää, tykkää korkeintaan että on suloisen inhimillistä että sulle tuli menkkatilanne hänen luonaan.
Ei mullakaan ole vessassa roskista ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mies tarvitsee roskista vessassa? Juuri siksi sitä ei ole kun ei tarvitse.
M33
Eikö miehillä muka tule mitään roskaa vessassa? Tyhjät wc-paperirullat? Käytetty hammaslanka, tyhjät hammastahnatuubit, käytetyt partaterät, vanupuikot? Eikö mitään tällaista?
Tietysti kaikki roskat voi viedä vaikka keittiön roskikseen, mutta itse näkisin helpompana pitää roskista vessassa eikä lähteä jokaista hammaslangan pätkää kuljettamaan keittiöön.
Hammaslanka pönttöön. Ei se sen vaikeampaa ole. Isompia roskia tulee niin harvoin, että ne voi kuskata keittiöön. N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan söpöä tuo vaihe, kun tamponikin on näin iso juttu. Toista se on tässä vaiheessa, kun mies on nähnyt kun voin pahoin 24/7 pari viikkoa alkuraskaudesta, kun paskoin alleni synnytyksessä, kun ärhäkkä noro sai ripuloimaan housuihin ja oksentamaan samalla jne. jne. Ei tunnu tamponit missään enää tässä kohtaa :D
kakkahousu
Zinc
Osaatko Zinc kertoa ilman googlea mitä tarkoittaa klitoris?
Eli siis perusroskikseen keittiöön tai missä lie, viette vaikka roskat yhdessä ulos kun hän lähtee saattaamaan sua, siinä toinen suloinen tilanne ole hyvä
Morjens :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käärisin paperiin ja laittaisin samaan paikkaan kun mistä otit uuden tamponin. Eli taskuun? Laukkuun? Jossainhan sä sen sinne kannoit. Kyllä se pari tuntia hyvin käärittynä kestää.
Mulla on kyllä niin runsaat menkat että heti tulee paperista veri läpi kun käytetyn tamponin vessapaperiin käärin. Tästä syystä mulla on aina käsilaukussa meikkipussi, jossa on sisällä pari sidettä, muutama tamponi ja muutama musta koirankakkapussi. Siihen koirankakkapussiin saa kätevästi laitettua käytetyt kuukautissuojat ja niiden muovikuoret sun muut. Se sitten vaan solmulla kiinni ja joko käsilaukkuun tai keittiön roskikseen.
Tämä ei tietenkään aloittajaa nyt just auta, joten todennäköisesti hänen asemessaan vetäisin sen yhden tamponin vessanpytystä alas. En ole koskaan onnistunut pönttöä tukkimaan, vaikka olen silloin tällöin hätätapauksessa sellaisen pöntöstä alas vetänytkin.
Wc-paperia voi laittaa enemmän kuin kaksi kerrosta, kyllä sen silloin roskikselle asti saa ja usein roskiksessa on jotain sellaista, jonka sisään tai alle käärön voi sitten upottaa. Jos wc:stä löytyy tyhjä wc-paperihylsy niin siitä saa myös hyvän pakkauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kakkahousu
Zinc
Kaikki vähänkään 80 lun alun rakkauselokuvia katsoneet tietävät että se on uloke naisen kitalaessa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kakkahousu
Zinc
Ei osaa. Ei taida tietää edes mikä on tamponi. t. eri
Roskis vessassa on hyiks.. Jaksan kyllä viedä roskat keittiön roskikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Hammaslanka pönttöön. Ei se sen vaikeampaa ole. Isompia roskia tulee niin harvoin, että ne voi kuskata keittiöön. N52
Hammaslankaa EI saa laittaa wc-pönttöön eikä viemäriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Hammaslankaa EI saa laittaa wc-pönttöön eikä viemäriin!
Miksi ei? Vuosia olen laittanut ilman mitään ongelmia. Sinne se pikkupätkä solahtaa siinä missä vessapaperitkin.
Jos saat uuden tamponin vietyä vessaan, saat käytetyn sieltä pois. Meillä ei ole vessassa roskista, koska en ymmärrä, miksi naiset ei muka voi pitää mukana pientä muovipussia tamponeja/siteitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat uuden tamponin vietyä vessaan, saat käytetyn sieltä pois. Meillä ei ole vessassa roskista, koska en ymmärrä, miksi naiset ei muka voi pitää mukana pientä muovipussia tamponeja/siteitä varten.
Miksi pitäisi olla muovipussi mukana? Tamponinhan voi viedä sinne, missä sinulla on roskis.