APUA! Miehen vessassa ei ole roskista!
Mitä teen?! Olen ekaa kertaa treffimiehen kämpillä ja nyt pitäisi tamponi kiikuttaa roskikseen. Mutta eihän tällä jäbällä ole kylppärissä roskista... Keräänkö rohkeuteni ja vien yllätyksen keittiön roskikseen (mies istuu siellä) vai jemmaanko jonnekin?
Kommentit (63)
Minä vedän AINA vessanpöntöstä alas! Kotonakin.
Menee hyvin.
Tosin kun avaat uuden tamponin, niin se muovi ei mene alas, ellet kääri sitä tiukasti vessapaperin sisään.
Kyläpaikassa laitan varuiksi ne muovikuoret taskuun/käsilaukkuun.
Huuda sille, että voisiko tuoda roskapussin. Aika mies ei pökerry ajatuksesta, että naiset voi tarvita vessassa roskista.
ei hätää kirjoitti:
Minä vedän AINA vessanpöntöstä alas! Kotonakin.
Menee hyvin.
Tosin kun avaat uuden tamponin, niin se muovi ei mene alas, ellet kääri sitä tiukasti vessapaperin sisään.
Kyläpaikassa laitan varuiksi ne muovikuoret taskuun/käsilaukkuun.
Sinne pönttöön ei tungeta mitään muuta kuin sitä itseään! >:(
Käytetty tamponi vessanpöntöstä alas tietenkin.
KUKA kiikuttaa roskiin haisemaan ja miksi? YÄK!
Noilla ohjeilla se jää kellumaan veden pinnalle.
Sinne pönttöön ei tungeta mitään muuta kuin sitä itseään! >:([/quote kirjoitti:
Okei???
Eli laitat ne käytetyt vessapaperitkin sitten roskiin vai?
Vierailija kirjoitti:
Noilla ohjeilla se jää kellumaan veden pinnalle.
No eipä oo koskaan jäänyt käytetty tamponi kellumaan.
Ainoastaan pala muovikuorta voi jäädä kellumaan.
se olisikin kiva kun haisisi vessan roskiksessa jos mies ei juurikaan itse käyttäisi sitä
Meidän taloyhtiössä oli just vesivahinko ja viemäritukos johtui naapurin tamponeista..
No eipä ole minullekaan tullut koskaan mieleen kiikuttaa sitä käytettyä TAMPONIA mihinkään keittiön roskiin. Side on eri asia.
Huuhtele vain reilusti alas.
Vierailija kirjoitti:
se olisikin kiva kun haisisi vessan roskiksessa jos mies ei juurikaan itse käyttäisi sitä
Naine voi vielä lähtiessään sen roskiksen ulos. Vaihtoehtoisesti mies oppii tyhjentään roskiksen, jos ei osaa sitä muutoin tehdä.
Jätä lojumaan altaaseen ja katso miten reagoi. Vain harvat miehet ovat niin rohkeita ja seikkailunhaluisia että syövät sellaisen ensitreffeillä. Vessan tukkiminenhan ei ole vaihtoehto.
Tamponipakkauksessa on sanottu, miten käytetyn tamponi tulee hävittää.
Kyllä voi huuhtoa pöntöstä alas. Tietenkään sitä pahviputkea ei kannata huuhtoa.
Nykyisin myös jotkut wc paperin hylsyt voi huuhtoa allas pöntöstä, ilmoitettu pakkauksessa.
Totta kai voit heittää tamponin vessanpyttyyn ja huuhtoa alas.
Tarkista kuitenkin pakkauksesta, että tamponi on vedessä hajoavaa laatua, kaikki tamponit eivät ole.
Jos laittaa veteen hajoamattoman tamponin menemään alas vessasta se saattaa aiheuttaa viemärin tukkeutumisen.
Katso kylppärin laatikoihin, löysin omalta mieheltäni sieltä ”naistenlaatikon” jossa oli hygieniavälineiden lisäksi pieniä saniteettipusseja.
Kääri paperiin, pyydä pakastepussi tai roskapussi, ja kiikuta välissä ulkoroskikseen.