Miten muka nelikymppisen, ei-ihan-laihan pitäisi pukeutua näinä aikoina?
En löydä kaupoista mitään! Värikkäät kapeat housut näyttävät kyllä kivoilta mallinukeilla, mutta eivät paksuissa jaloissani. Jos lisään siihen vielä leveän paidan, korostan niitä paikkoja, joita en todellakaan haluaisi korostaa. Haluaisin pukeutua vaatteisiin, joissa on ideaa. Trendikkyys on jees, mutta haluan, että vaatteita voi käyttää vähän kauemmin kuin kaksi kuukautta.
Muut kaltaiseni, mistä löydätte vaatteita? Ja minkälaisia?
Kommentit (5)
Itse olen kropaltani sellainen perus lilleri lalleri, eli lyhyt mutta vaatekoko on 42 - 44.
Sopivia vaatteita olen löytänyt pääsääntöisesti Espritiltä ja Your Facen liikkeistä. Jako on mennyt viime vuodet niin, että Espritiltä alaosat ja Your Facelta yläosat. Mielestäni Your Facen vaatteet seuraavat muotia, mutta eivät kuitenkaan ole sellaisia ettei puolen vuoden, vuodenkaan päästä enää kehtaisi käyttää. Plussana se, että tämänkokoinen löytää istuvia paitapuseroita.
Olisi tosiaan kiva laajentaa itsekin valinnan mahdollisuuksia ja kuulla, että mistä te muut löydätte esim. toimistotyöhön sopivia vaatteita.
www.gudrunsjoden.com/fi
Minä olen jämähtänyt hippityyliin. Olen kylläkin "vain 36-v". Olen vähän pyöräkkä. Käytän pitkiä hameita; mustia, räiskyvän värisiä, intianbasaarista ja muualtakin, salsaa yms. Lyhyempiä hameita yleensä kellohelmaisia polvimittaisia. Värikäs hame ja musta istuva yläosa toimii hyvin. Housut on kapealahkeiset mustat strech farkut ja niiden kanssa yhdistän sitten värikkään pitemmän mallisen yläosan yleensä ei trikoisen neuleen, ohuen paidan ja alle topin jne. Näillä mennään varmaan hautaan asti :)
musta ei varmaan tule koskaan niin vanhaa ja pulleeta, että käyttäisin espritiä, mexxiä, jackpotia tai inwearia. boooooring!
osta ap vaan niitä värikkäitä housuja, mutta laita tunika tai mekko päälle
t. 51 v
Minä ostan enimmäkseen keskihintaisia merkkejä, suosikkeina Esprit, Inwear, Jackpot, Mexx. Näistä löydän selaista "seminuorekasta" (ei teinivaatetta, muttei mummotyyliäkään) ja kropalle sopivaa. En kylläkään käytä värifarkkuja, jos nyt erilaisia perussinisiä, mustia ja beigejä ei niiksi lasketa :)
Minullakana isot ja väljät yläosat eivät näytä hyvältä, vaikka olen rintava ja vyötärölläkin vähän ylimääräistä. Hyvin istuvat, muttei kireät vaatteet ovat parhaat. Halatti ei hoikenna ketään.