Mies sairaalassa ja korona rajoitusten takia ei voi mennä katsomaan,
Mies ois tahtonut että vien sille pizzaa
Kommentit (167)
Mies tuli kotiin kun eivät tienneet miten kohdellaan täydellistä ihmistä.
Ap, sairaaloihin pääsee katsomaan, ei enää ole rajoituksia. Menet ja viet pizzaa.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole tyytyväinen. Kriittisesti sairaiden luona nimittäin saa vierailla.
PS. Pizzaa kotiutumisen jälkeen, ellei mies osaa soittaa itse osastolle.
En ole tyytyväinen.
Mies saattaa olla vakavasti sairas.
Kotiutumiseen nyt saattaa kestää.
10 kertaa mainittu tuolla E407 ja sehän aiheuttaa tulehdusta ainakin!
https://mob.kotipizza.fi/dokumentit/Raaka-aineet_kevat_2018.pdf
Vai oletko tehnyt sen itse?
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen.
Kotiutumiseen nyt saattaa kestää.'
No sittenhän hän on aivan oikeassa paikassa. Voitte pitää yhteyttä puhelimitse, kunnes pääsette yhdessä pizzalle.
Emme tykkää puhua keskenämme puhelimessa.
No on teillä sitten vaikeaa, voivoi.
Minkälaisten vaivojen kans sinne meni, en tiedä, mutta yks syy se pizzajuusto, jos ei tiedä mitä sisältää:
http://pizzaasydamella.blogspot.com/2013/12/mika-ihmeen-pizzajuusto.html
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen.
No sittenhän hän on aivan oikeassa paikassa. Voitte pitää yhteyttä puhelimitse, kunnes pääsette yhdessä pizzalle.
Minkälaisten vaivojen kans sinne meni, en tiedä, mutta yks syy se pizzajuusto, jos ei tiedä mitä sisältää:
http://pizzaasydamella.blogspot.com/2013/12/mika-ihmeen-pizzajuusto.html
En klikkaa itseäni blogiisi. Mies käskettiin sinne huonon hemoglobiinin vuoksi. Se oli 85
Sinunkin kannattaisi hankkiutua sairaalaan, mutta sinne psykiatriselle osastolle.
Jahas, nyt se alkaa. Mies vakavasti sairas, kohta onkin jo sopiva hetki miehen kuolemalle 😂 eikös silpunkin lähipiiristä kaatunut porukkaa melko reippaasti.
Eikö pizza`mennyt kanyylin läpi, vai miksi mies päätti kotiutua omatoimisesti
Vierailija kirjoitti:
Eikö pizza`mennyt kanyylin läpi, vai miksi mies päätti kotiutua omatoimisesti
En saanut viedä pizzaa sinne osastolle joten se lähti kotiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sinunkin kannattaisi hankkiutua sairaalaan, mutta sinne psykiatriselle osastolle.
Minulla ei ole mt ongelmia toisinkuin köyhillä
Kannattaa hapantua siihen tyytymättömyytensä
Siis mies oli niin huonossa kunnossa, että ei pystynyt itse tilaamaan pizzaa ja vastaanottamaan sitä esim. sairaalan ulko-oven edessä, mutta pystyi kuitenkin karkaamaan sairaalasta?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Siis mies oli niin huonossa kunnossa, että ei pystynyt itse tilaamaan pizzaa ja vastaanottamaan sitä esim. sairaalan ulko-oven edessä, mutta pystyi kuitenkin karkaamaan sairaalasta?
0/5
Mies ei ollut huonossa kunnossa.
Mies ei halunnut tilata pizzaa kuljetuksella koska olisi joutunut maksaman kuljetuksesta ja olisi tullut työllistäneeksi yhden palkan saajan ylimääräistä.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mies ei halunnut tilata pizzaa kuljetuksella koska olisi joutunut maksaman kuljetuksesta ja olisi tullut työllistäneeksi yhden palkan saajan ylimääräistä.
Ai sillä ei ollut varaa maksaa kuljetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mies ei halunnut tilata pizzaa kuljetuksella koska olisi joutunut maksaman kuljetuksesta ja olisi tullut työllistäneeksi yhden palkan saajan ylimääräistä.Ai sillä ei ollut varaa maksaa kuljetuksesta.
On varaa maksaa kuljetuksesta mutta ei halua. Syyt haluttomuuteen on se että se maksaa ja se työllistää ylimääräisen ihmisen.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mies ei halunnut tilata pizzaa kuljetuksella koska olisi joutunut maksaman kuljetuksesta ja olisi tullut työllistäneeksi yhden palkan saajan ylimääräistä.Ai sillä ei ollut varaa maksaa kuljetuksesta.
On varaa maksaa kuljetuksesta mutta ei halua. Syyt haluttomuuteen on se että se maksaa ja se työllistää ylimääräisen ihmisen.
Varmaan samasta syystä lähti pois sairaalastakin. Ei halunnut työllistää lääkäreitä ja hoitajia.
Varjossa kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen.
http://pizzaasydamella.blogspot.com/2013/12/mika-ihmeen-pizzajuusto.htmlEn klikkaa itseäni blogiisi. Mies käskettiin sinne huonon hemoglobiinin vuoksi. Se oli 85
Eihän se mun blogi ole, mut syynä selvästi se, ettei ole omatekoinen pizza:-(
Osaisitko tehdä sellaisen, jos kerta tykkää? Ei saa olla E407 missään muodossa ja noissa on.
Varjossa kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen.
http://pizzaasydamella.blogspot.com/2013/12/mika-ihmeen-pizzajuusto.htmlEn klikkaa itseäni blogiisi. Mies käskettiin sinne huonon hemoglobiinin vuoksi. Se oli 85
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1242073/pdf/ehp0109-000983…
Nimenomaan, tulosta hänelle tuo, jos et itse viitsi lukea.
Menikin pommitettiin puheluilla.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/