Sain selville ettei mies ollutkaan käynyt pari viikkoa serkkuja tapaamassa vaan oli käynyt juoppokavereiden kanssa virossa
Kommentit (24)
Tällä palstalla on paljon mammoja joiden mies pettää. Eräskin joka asuu Tampereen seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon mammoja joiden mies pettää. Eräskin joka asuu Tampereen seudulla.
Tiedän tapauksen. Sillä on melko harvinainen sukunimi.
Ihan espoossa asun. Ja noilla sen kavereillakin useimmilla on vaimo tai ovat parisuhteessa!! Nyt juuri olen instassa ja facessa selvittämässä ja lähettämässä viestiä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka. Miksi mies joutuu valehtelemaan ja hakemaan rakkautta toisaalta?
Prostituutio= rakkautta?
Veikkaan ettäei ollut virossa eikä ollut joka ilta maksullisia ja aloitus on nousuhumalassa keksitty provo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan espoossa asun. Ja noilla sen kavereillakin useimmilla on vaimo tai ovat parisuhteessa!! Nyt juuri olen instassa ja facessa selvittämässä ja lähettämässä viestiä.
T. Ap
Kävivätkö jossain ilotalossa vai ottivatko kadukta vai baarista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka. Miksi mies joutuu valehtelemaan ja hakemaan rakkautta toisaalta?
Prostituutio= rakkautta?
Tinder, prostituutio, baaripano.. mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän. Taasko se on hu o raamassa. Sanpi hakevansa minulle alepasta vohreätä ällämmää ja on toista päivää kujilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä on sama sukunimi kuin eräällä pitkän linjan poliitikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio= rakkautta?
Tinder, prostituutio, baaripano.. mitä väliä?
Saako Tinderistä maksullisia?
Vierailija kirjoitti:
"rakkautta", tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä on sama sukunimi kuin eräällä pitkän linjan poliitikolla.
Zyskovits? Halla-Aho? Väyrynen? Millä kirjaimella alkaa? Mikä toka? En kestä jännitystä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän. Taasko se on hu o raamassa. Sanpi hakevansa minulle alepasta vohreätä ällämmää ja on toista päivää kujilla.
No nyt selvisi miksi tällä oli vihreä L&M aski mukana kun rymisteli hajuvedelle haisten aamuyöstä eteiseen vaikka poltan mallua.
Anna rakkaudellenne vielä mahdollisuus. Sen voimalla miehesi parantuu alkoholismistaan, sairaalloisesta valehtelustaan ja pakkomielteisestä taipumuksestaan alaikäisten narkomaanien seksuaalisesta hyväksikäyttöön..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvisi miksi tällä oli vihreä L&M aski mukana kun rymisteli hajuvedelle haisten aamuyöstä eteiseen vaikka poltan mallua.
Jättäkää sen meisseli rauhaan ja käskekää se vätys heti kptiin viemään koira ulos ja käymään kaupassa. Jätti maidonkin pöydälle lämpiämään ja lensi laatta kyn vahingossa join. Saa siivota senkin kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Kävivätkö jossain ilotalossa vai ottivatko kadukta vai baarista?
Kuulemma heti kun satamasta olivat ottaneet taksin niin se kuski oli ehdottanut mestoja minne mennä ja vienyt ne sitten yhteen niistä.