Hehkuitko raskaana ollessasi?
Minä odotin, että raskausaika olisi raskasta, mutta tämä onkin ihanaa aikaa. Iho on heleä, hiukset kiiltää, ei ole turvotusta eikä painoa ole tullut paljoa. Olo on jotenkin "hehkuva" :) Millainen sinun olosi oli?
Kommentit (12)
Kahden ensimmäisen aikaan hehkuin ja oli hyvä olo.
2 edellistä taas oli... Ei todellakaan sovi raskaus enää minulle.
Elämäni hirveintä aikaa. Todella sairas ja epänormaali olo molemmissa raskauksissa alusta loppuun. Pahoinvointia, järjetöntä väsymystä, infektiotauteja, totaalisen sairas olo eikä normaalisti pystynyt elämään lainkaan. Ulkonäkö oli ok, pysyin hoikkana eikä turvotusta ollut mutta aika laiha lohtu kyllä oli. Lähinnä olin todella rasittuneen ja väsyneen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 19:06"]
Minä odotin, että raskausaika olisi raskasta, mutta tämä onkin ihanaa aikaa. Iho on heleä, hiukset kiiltää, ei ole turvotusta eikä painoa ole tullut paljoa. Olo on jotenkin "hehkuva" :) Millainen sinun olosi oli?
[/quote]
Sama myös täällä! Olin varma, että minusta tulisi satakiloinen kiukkuinen pitsanaama, mutta paino kiipesi juuri ja juuri yli 60 kg, olin hyvällä mielellä jatkuvasti ja iho hehkui. Moni sanoi, että näytin erityisen hyvinvoivalta ja onnelliselta. Ehkä parasta oli, että saarikarvat lakkasivat kasvamasta! :D Ei tarvinnut sheivailla.
Täältä palstalta kyllä opin, että oikeasti olin vähintään ärsyttävä läskinaama.
No en!
Yrjötti, väsytti, nokka tukossa, valasmaisena.
Tällä hetkellä en todellakaan, toivottavasti hehku löytyy loppua kohti.
Naama on täynnä finnejä, mut hiukset on hyvässä kunnossa.
Vähän turvotteleekin ja painoakin tullut, kun huono olo pysynyt pois syömällä... (eikä aina niin tervellisesti... )
Hehkuin ja olin kauneimmillani. Ei tietoakaan pahoinvoinnista, mutta tietysti joitain asiaankuuluvia kipuja oli.
Pahoinvointia ja selkäkipuja, mutta henkisesti voin hyvin. Ihan kuin olisin niellyt onnellisuuspillerin.
En. Yhden päivän hehkuin. Muuten nukuin huonosti ja hikoilin kuin pieni possu.
Jännä. Toi hehkua-sanan käyttö raskauden yhteydessä on jotenkin niin Harlekiini-kirjallisuutta.
Näytän kyllä nätiltä ja naiselliselta, mutta olo ei tosiaan ole kummoinen: väsyttää koko ajan, hermo kireällä, ja jokainen isompien lasten koulusta tuoma infektiotauti on tänä talvena tarttunut minuun rankemman kautta.
Juuri miehelle sanoin, että sitä kauan odotettua energistä keskiraskautta ei koskaan minulle tullut, vaikka tämä on jo kolmas (ja viimeinen) kierros. Nyt jo loppusuoralla, viikkoja 31+5, ja äitiysloman alkuun enää muutama viikko -valitettavasti sitäkin kiireisempi, vielä useampi työmatkakin tulossa.
Sama täällä. Raskaus sopii mulle.