Lue keskustelun säännöt.
Onko ap:tä näkynyt? Ois mukava keskustella
14.05.2013 |
pitkästä aikaa. Vastaathan ap, jos luet tämän viestin.
Kommentit (2)
Mahot ämmät? Siis mistä aiheesta ketjussa keskusteltiin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole tänään näkynyt, mutta eilen laittoi jonkun viestin "MAHOT ÄMMÄT" ketjuun.
T. ap:n ystävä