Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytäisin itselleni miespuolisen kaverin? Olen naimisissa ja

Vierailija
14.05.2013 |

ja minulla on naiskavereita - olen siis itse nainen - mutta toivoisin, että yksi kavereistani olisi mies. Miten tullaan kavereiksi miesten kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhden kaverin olisi oltava mies? Onko lukumäärä oleellinen?

Vierailija
2/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 17:36"]

Miksi yhden kaverin olisi oltava mies? Onko lukumäärä oleellinen?

[/quote]

Edes yksi...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi? MInulla on monta miespuolista kaveria. Liittyvät harrastuksiin tai yhteiseen huumorintajuun, voivat olla miehen sukulaisia tai kavereita myös.

Vierailija
4/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa tullaan kavereiksi samalla tapaa kuin naistenkin, eli löytämällä jonkinlainen yhteinen sävel ja olemalla ihan rennosti. Ei ne miespuoliset kaverit ole sen kummempia, eikä meno muutenkaan mene mitenkään karrikoidun miehekkääksi, eli ei kerrota tissijuttuja, arvostella naisten pyllyjä tai piereskellä kilpaa. Tarkoitan nyt sitä ettei sillä kaverin sukupuolella oikeasti ole mitään väliä koska ei niitä ajattele naisina tai miehinä.

Vierailija
5/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kaverustunut miesten kanssa ihan samoin kuin naisten. Ihmiset jotka tykkäävät toisistaan ja joilla on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kaverustuvat luonnostaan. En ihan saa kiinni, miksi haluat nimenomaan mieskavereita? 

Vierailija
6/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 17:43"]

Miesten kanssa tullaan kavereiksi samalla tapaa kuin naistenkin, eli löytämällä jonkinlainen yhteinen sävel ja olemalla ihan rennosti. Ei ne miespuoliset kaverit ole sen kummempia, eikä meno muutenkaan mene mitenkään karrikoidun miehekkääksi, eli ei kerrota tissijuttuja, arvostella naisten pyllyjä tai piereskellä kilpaa. Tarkoitan nyt sitä ettei sillä kaverin sukupuolella oikeasti ole mitään väliä koska ei niitä ajattele naisina tai miehinä.

[/quote]

Juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi