Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskuksen odotushuoneessa oli tyttö, joka

Vierailija
14.05.2013 |

ihan onnessaan leikki muoviautoilla..

Paljosta vetoo, niin tyttölapsen kotona on kaksi "äitiä"?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän olla katsonut isin kanssa formuloita.

Vierailija
2/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tytöllä onkin ihan perus heteroperhe ja leluina vain nukkeja ja "tyttöjen" leluja ja nyt tyttö pääsi leikkimään jollain muulla kuin nukeilla?

Entä jos tytöllä on monta veljeä, joiden kanssa leikkii autoilla? Tai muita autoilla leikkiviä kavereita paljon?

Entä jos tyttö oli transseksuaali?

Mitä väliä oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ei se autoista tykkääminen ole geeneissä, vaikka tyhmät niin luulevatkin. Se on opittu juttu. Ja esim. meillä, jossa minä olen ammatiltani taksikuski ja mies ihan muulla alalla, tyttö on pienestä pitäen ollut kiinnostunut autoista - kun ei ole opetettu aktiivisesti tykkäämään pelkästään "tyttöjen jutuista" ja äiti on autonaisia...

Vierailija
4/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau mikä ajatusten tonava ap onkaan...

Vierailija
5/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin leikin pienenä tyttönä autoilla ja minulla on äiti ja isä. Enkä ole edes lesbo.

Vierailija
6/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajatte´lisin ennemminkin , että sillä on kaksi isää.

Vierailija
7/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meidänkin tyttö tekee ja serkku pojan luona myös leikkii :) kotona kun ei niin paljon ole autoleluja eikä niillä kotona leiki... Ja ihan on iso ja äiti meillä ja kaksi tyttöä

Vierailija
8/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne terveyskeskuksen nuket on aina niin nuhjuisiksi leikittyjä, että mieluummin minäkin ottaisin autot.

Vierailija
9/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikin pikkutyttönä autoilla. Olen nyt 37-vuotias nainen ja minulla ei ole lapsia. Naimisiinkin päädyin alle vuosi sitten vasta. Myöhästyttivätköhän poikien leikit naiseutumistani?

Vierailija
10/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti! Vain av:lla voi olla näin tyhmiä aloituksia!

Minäkin leikin lapsena autoilla ja olen aivan perusperheestä, heteroparin lapsi sekä hetero itsekin (naimisissa jo 10. vuotta). Myös nuorempi tyttäreni tykkää leikkiä autoilla ja on niitä hänelle ostettukin. Leikkii myös nukeilla ym. ns. tyttöjen leluilla.

Vierailija
11/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen päiväkotiryhmässä KAIKKI tytöt (n. 10 kpl) leikkii autoradalla, joka on ryhmän suosikkilelu. Voi ei, onkohan niiden äidit kaappilesboja joilla mies kotona vain kulissin vuoksi?

Vierailija
12/12 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja omistan ihan oikean auton ja jopa tykkään ajella sillä. Mitäs ap siihen sanot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän