Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaimplanteista??

Vierailija
14.05.2013 |

Olen nyt pitkän harkinnan jälkeen menossa ottamaan silikonit;) Minulle suositeltiin 500cc koska oma rintani on aika lerpahtanut eikä jaksaisi nousta pienemmällä.. Onkohan jollain kokemusta tuleeko niistä ihan jäätävät tykit? Nyt kokoni 75d kun sen kaiken löysän käärii liiveihin:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jäätävät tykit, sanoisin että ns ämpärisilikonit!

Sinuna teettäisin kohotuksen ilman ilmplantteja, ei nämä niin häävit ole. Itselläni täysin luinen rintakehä, aa kupin tyhjät riipparit ja laitettiin 325g anatomiset, nyt kun olen laihtunut niin liivin koko on 70d. aikaisemmin oli 75C.

Vierailija
2/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultoija lupaili E kuppia.. täytyypi sitten vielä miettiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas!! Minulla omat rinnat 70C ja riippuvaa mallia. 335 laitettiin ja yhtään isompia en olisi halunnut.Olen 169cm ja painoa 52kg ja jos siihen olis lävästy kilo tissejä päälle niin jo olisin näky. Kauheat olis tollaset ämpäritissit :/

Vierailija
4/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. unohti laittaa et nyt minulla 70E

Vierailija
5/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla niin paljon tätä tavaraa mihin implantti laitetaan et pieni implantti ei jaksa rintaa nostaa eli 335 hukkuu sinne:) Ei niistä varmaan ihan ämpäreitä tule:)

Vierailija
6/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Kyllä tuo 500cc vaan on tosi paljon. Teetätä mielummin lifti ja pienemmällä implantilla täyttö, siis jos et isoja rintoja halua?

Itse olen varaamassa aikaa implanttien poistoon. Laitatin 10 vuotta sitten kun olin muutenkin kurvikkaampi. Nyt kun olen laihempi ja sirompi, omat 240cc implantit tuntuu isoilta ja rumilta. :/

Vierailija
7/7 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättihinkit saat ja selkävaivat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä