Joka NELJÄS juo alkoholia enemmän koronarajoitusten aikaan - ja NELJÄNNESMILJOONA juo alkoholia jo ennen PUOLTAPÄIVÄÄ
Kommentit (36)
Totta. Avaan jo illalla pullon valmiiksi sängyn viereen, jolla aloitan aamuni. Ja olen niin mhyväntuulinen!
Onko alkoholi vähemmän epäterveellistä iltapäivällä?
Kyllä aamulla juonti kertoo ongelmasta.
Kun ei pääse baariin, pitää baari tuoda kotiin. Ja yllättäen kotona juotu alkoholi on paljon halvempaakin kuin baarissa juotu. Ei tuossa ole mun mielestä mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa... 5% suomalaisista aloittaa juomisen heti aamulla tai aamupäivällä??
Tai sitten 0,5% briteistä...
I'm and exchange stundent from England and I don't find this surprising. Life is pretty depressing right now. News is miserable everyday, nothing but talk of disease, recession and people losing their jobs. No sport, cinema, theatre, restaurants. Even doing the weekly shop is now an epic headache, the days of running into Tesco for 5mins to grab one item are over. Frankly having a drink in the evening is one of the few ways to alleviate some of the stress and misery.
Itse juon vaan iltaisin. Etätöissä voi olla krapulassa.
Eikö määrällä ole enemmän väliä kuin sillä, mihin aikaan päivästä sen alkoholin juo? Olettaen, että on vapaapäivä.
Alkoho-Li Andersson juo enemmän kuin 99% suomalaisista
kUn juomisen altaa heti amusita , niin ei tujle krapula eli isksi kannattaa oittaa ekat juomat jo sillon. ihan hyvin voi silti jaktaa iktapåivälä,
En oo juanu pisaraakaan ..
Zinc
Mut aijai jai, jos olis kielletty, niin olisin vaikka keitellyt pontikkaa. Eikös sekin ole jo sallittua, vai vasta tulevaisuudessa ?
Vaikeeta on elämä, kun ei tiedä mitkä säännöt ja lait on jo voimassa ja mitkä vielä ei ..
Huolestuttavaa... 5% suomalaisista aloittaa juomisen heti aamulla tai aamupäivällä??