Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa - suomalaismiehet kertovat itse

Vierailija
11.07.2020 |

”Oma vaimo on syntynyt Thaimaassa ja muuttanut sieltä opiskelijana Suomeen. Tapasimme toisemme 90-luvulla samassa oppilaitoksessa. Tämä nainen on ihan eri maata kuin suomalaiset sisarensa. Hän on avulias, kohtelias ja kunnioittaa minua, aivan kuten minäkin kunnioitan häntä.

Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua, niin häneltä ja hänen perheeltään saa vain lämmintä rakkautta. Urheileminen kiinnostaa molempia ja hyvä niin, kun katsoo näitä tuttavien vaimoja, jotka ovat nousseet sohvalta viimeksi 7 vuotta sitten ja muistuttavat itse enemmän sohvaa ainakin leveydeltään.”

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/84e64d68-fccc-4177-…

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä oli tosi ihana ja kaunis thaimaalainen vaimo. Hän oli ystävällinen niin kauan, kunnes veljeni jäi yllättäen työttömäksi, eikä pystynyt enää tarjoamaan tälle naiselle hienoja ulkomaan matkoja ja tavaroita. Tämä nainen muuttui kuin toiseksi ihmiseksi. Alkoi myös uhkailemaan ettei veljeni näkisi heidän yhteistä lastaan ym.

Alkuun ei ollut yhtään pinnallisia piirteitä tässä naisessa vaan ne tulivat hiljalleen ja huomaamattaan. Tämä nainen oli myös ihan hyvissä töissä Thaimaassa, ettei ollut siitäkään kiinni et ois ihan sieltä "alakastista" ollut.

Ikävä tosiasia että jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai mahdollisuuksia tarjota naiselle elämyksiä, niin kyllä se rakkaus loppuu hyvin pian.

Vierailija
82/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat mestareita valehtelemaan ennen kaikkea itselleen. Ei tuollaiset suhteet juuri ikinä perustu rakkauteen vaan rahaan ja elintason ylläpitoon. 

Kannattaa myös miettiä olisiko ehkä itsessäkin jotain vikaa, jos "kaikki" vastaantulevat suomalaiset naiset kiroilevat ja näyttävät keskisormea. Tässä maassa on miljoonia naisia, joista varmasti osa on oikein miellyttäviä sekä käytökseltään että ulkonäöltään mutta jostakin kumman syystä heidän tiensä näiden Markkujen kanssa eivät koskaan kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavampaa kuulla niiden thaimaalaisten vaimojen rehellisiä tilityksiä.

Onhan niitäkin usein lehdissä. Moni pettynyt mieheen, josta paljastuikin alkoholiongelmainen, väkivaltainen tuppisuu. :(

Minulla on ulkomaankomennuksella tavattu aasilainen vaimo kuten kymmenillä suuren suomalaisen yrityksen insinöörikollegoillakin. Vietämme ihan normaalia lapsiperhe-elämää töitä tehden, taloa kunnostaen, mökkeille ja matkaillen. On hieman nurinkurista että ihmisillä on jokin 80-luvun asenne monikulttuurisiin perheisiin ja varsinkin niihin joissa mies on suomalainen ja vaimo on ulkomaalainen.

Naiset vihaa ajatusta, että lättänaamat tulee niiden reviirille.

Vierailija
84/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavampaa kuulla niiden thaimaalaisten vaimojen rehellisiä tilityksiä.

Onhan niitäkin usein lehdissä. Moni pettynyt mieheen, josta paljastuikin alkoholiongelmainen, väkivaltainen tuppisuu. :(

Minulla on ulkomaankomennuksella tavattu aasilainen vaimo kuten kymmenillä suuren suomalaisen yrityksen insinöörikollegoillakin. Vietämme ihan normaalia lapsiperhe-elämää töitä tehden, taloa kunnostaen, mökkeille ja matkaillen. On hieman nurinkurista että ihmisillä on jokin 80-luvun asenne monikulttuurisiin perheisiin ja varsinkin niihin joissa mies on suomalainen ja vaimo on ulkomaalainen.

Mitä olen palstaa lukenut, niin eivätpä miehetkään valloittajasotureita kovin suuresti rakasta. Outoa sinänsä, kun ajattelee, kuinka rumia ja epäkohteliaita suomiryhävalaat ovat.

Vierailija
85/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat mestareita valehtelemaan ennen kaikkea itselleen. Ei tuollaiset suhteet juuri ikinä perustu rakkauteen vaan rahaan ja elintason ylläpitoon. 

Kannattaa myös miettiä olisiko ehkä itsessäkin jotain vikaa, jos "kaikki" vastaantulevat suomalaiset naiset kiroilevat ja näyttävät keskisormea. Tässä maassa on miljoonia naisia, joista varmasti osa on oikein miellyttäviä sekä käytökseltään että ulkonäöltään mutta jostakin kumman syystä heidän tiensä näiden Markkujen kanssa eivät koskaan kohtaa.

Nainen on aina miehelle ongelma. Jos kuitenkin haluaa perheen, on siihen otettava nainen riesaksi. Kaikkein paskin ratkaisu siinä tapauksessa on ottaa nainen joka eroaa koska silloin perhettä ei enää ole. Aasialaiset on siinä suhteessa parempia, että ne ei eroa. Mies ei voi kuitenkaan ottaa rennosti koska koko ajan pitää tehdä rahaa, muuten alkaa v ttuilu ja nalkutus. No, suurten miesten takana on suuret vaimot.

Vierailija
86/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina miehelle ongelma. Jos kuitenkin haluaa perheen, on siihen otettava nainen riesaksi. Kaikkein paskin ratkaisu siinä tapauksessa on ottaa nainen joka eroaa koska silloin perhettä ei enää ole. Aasialaiset on siinä suhteessa parempia, että ne ei eroa. Mies ei voi kuitenkaan ottaa rennosti koska koko ajan pitää tehdä rahaa, muuten alkaa v ttuilu ja

Onpa teillä kummallisia ja onnettoman kuuloisia liittoja. Kannattaako tuollaisissa olla? Mä olen ollut miehei kanssa nyt jo pitkälle yli 20 v ja me ollaan kyllä yhdessä enemmän kuin yksin oltaisiin, siksi me ollaan naimisissa. Perhehommat on jo hoidettu, puoliso jää, kun se on oikea.

Vierailija
87/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on katkera ja ruma kuva suomalaisista naisista. Toisaalta ihmisten kunnioituksen puute näkyy kyllä sen verran ulosannista, että en yhtään ihmettele jos ei suomalaiselle itseään kunnioittavalle naiselle kelpaa. Vaimo on rakkautta täynnä, joo varmasti, mutta mies itse on täynnä vihaa.

Vierailija
88/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaa ajatusta, että lättänaamat tulee niiden reviirill

Kuuntele nyt hyvänen aika miten muista ihmisistä puhut!

Vierailija
89/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta mitä se vikinä niistä ulkomaisista miehistä jotka vie kaikki naiset? Tuliko ne reviirille ja siksi miehet vihaa ajatusta?

Vierailija
90/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina miehelle ongelma. Jos kuitenkin haluaa perheen, on siihen otettava nainen riesaksi. Kaikkein paskin ratkaisu siinä tapauksessa on ottaa nainen joka eroaa koska silloin perhettä ei enää ole. Aasialaiset on siinä suhteessa parempia, että ne ei eroa. Mies ei voi kuitenkaan ottaa rennosti koska koko ajan pitää tehdä rahaa, muuten alkaa v ttuilu ja

Niinkö sä kuvittelet? Mulla on thaimaalaisia työkavereita ja kaksi niistä on jättäneet suomalaiset, vanhemmat, miehensä kun täällä Suomessa onkin käynyt ilmi, että ne äijät on kovin persoja viinan perään. Thaikut ei hyvällä katsele juoppoja.

Vierailija
91/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tuttavapiirin ja näkemäni / kohtaamani perusteella sanon, että suuressa osassa näistä thainaisen ja suomalaisen miehen liitoissa on kyse jonkinlaisesta joko hiljaisesta tai ääneen sovitusta järkiliitosta.

Thaimaalainen nainen arvostaa rahaa ja elintasoa ihan eri tavalla kuin suomalainen nainen. Kaikki lähettävät rahaa myös kotimaahansa sukulaisilleen. Raha on todella tärkeä asia ja omaisuudesta, varakkuudesta yms puhutaan avoimesti. Kulttuuri on erilainen siinä asiassa kuin Suomessa. 

Suomalainen mies taas saa liitosta kodinhoitajan ja seksiä. Eivät nämä thainaisten miehet kaipaa mitään älyllistä keskustelua tai suurta sielujen yhteyttä, vaan heille riittää hyvin, että joku laittaa ruoan ja huolehtii kodista, jakaa arjen ja sängyn. He ovat sellaiseen suhteeseen tyytyväisiä.

En itse jaksa moralisoida näitä pareja. Win-Win molemmille osapuolille, jos ei kuvioissa ole väkivaltaa tai törkeää taloudellista hyväksikäyttöä. 

Vierailija
92/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin 90-luvulla mustaihoisen miehen kanssa kaksi vuotta ja sain paheksuvia ja ivallisia kommentteja nimenomaan miehiltä.  Naisilta en muistaakseni mitään.  

Miestä haukuttiin afrikkalaiseksi apinaksi ja vaikka miksi ugala pugalaksi, vaikka hän oli itse asiassa yhdysvaltalainen korkeasti koulutettu ammattimies ja täällä pitkällä työkomennuksella.  Minua haukuttiin mustan makkaran perään juoksevaksi ymv.

Ja minä en edes ollut silloin enkä nytkään mikään miesten mieleinen kaunotar, lähinnä harmaa hiiri, mutta sitten kyllä minutkin huomattiin.  Me oltiin tosissamme, kävin hänen kanssaan USA:ssakin. Mutta aikanaan sitten kumminkin tiet vei erilleen.

Ihmetytti tuo silloinen miesten halveksiva kommentointi.  Ja kun ei ne itse minua olisi huolineet kumminkaan.  

Vierailija
93/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma.

Suomalainen nainen näyttää paremmalle mutta suomalaiset naiset on henkisesti miehiä.

Kun taas thaimaalaiset ei näytä niin hyville mutta me on henkisesti naisia.

Kumman valitsen?

M27

Ota seksinukke, näyttää hyvältä eikä ole henkisesti mitään.

Vierailija
94/94 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa yhteiskunnassa naisen on "miehistyttävä", koska suomalainen mies ei kortta kanna kekoon yhteisen hyvän puolesta (puhun muustakin kuin rahasta). Jos miehet kaltaisivat vastuunsa perheestä ja lopettaisivat sen itsesäälissä kieriskelyn niin kyllä riittäisi tässäkin maassa jokaiselle ottajia ja vielä rakastaviin liittoihin, ei järkiliittoihin.