Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaista on elämä thaimaalaisen vaimon kanssa - suomalaismiehet kertovat itse

Vierailija
11.07.2020 |

”Oma vaimo on syntynyt Thaimaassa ja muuttanut sieltä opiskelijana Suomeen. Tapasimme toisemme 90-luvulla samassa oppilaitoksessa. Tämä nainen on ihan eri maata kuin suomalaiset sisarensa. Hän on avulias, kohtelias ja kunnioittaa minua, aivan kuten minäkin kunnioitan häntä.

Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua, niin häneltä ja hänen perheeltään saa vain lämmintä rakkautta. Urheileminen kiinnostaa molempia ja hyvä niin, kun katsoo näitä tuttavien vaimoja, jotka ovat nousseet sohvalta viimeksi 7 vuotta sitten ja muistuttavat itse enemmän sohvaa ainakin leveydeltään.”

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/84e64d68-fccc-4177-…

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei täälläkään ole ketjua missä joku asia ei olisi miehen vika ja sen myötä koko touhu menee miesten haukkumiseksi. Joko ne on ne muutamat äänekkäät tai sitten suurin osa täällä olevista, tiedä häntä.

Vierailija
22/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Korkeakoulutettuina 30-40-kymppisinä meillä on hyvä elämä"

En ole korkeakoulutettu, mutta osaan sentään sen verran laskea, etten kirjoita "30-40-kymppinen". 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei täälläkään ole ketjua missä joku asia ei olisi miehen vika ja sen myötä koko touhu menee miesten haukkumiseksi. Joko ne on ne muutamat äänekkäät tai sitten suurin osa täällä olevista, tiedä häntä.

Onhan tässä kokemustakin mitä sivusta on seurannut. Kelpaamaton suomalainen juoppo ukko ( ne on aina juoppoja) ottaa thaikuista vaimon. Vaimo perustaa yrityksen ja jättää heti äijän kun yritys pyörii ja kielitaitoa löytyy. Toinen skenaario on että vaimo masentuu ja lihoo jo ensimmäisenä suomivuotena kaksinkertaiseksi. Sekin lähtee jossain vaiheessa.

Vierailija
24/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma.

Suomalainen nainen näyttää paremmalle mutta suomalaiset naiset on henkisesti miehiä.

Kun taas thaimaalaiset ei näytä niin hyville mutta me on henkisesti naisia.

Kumman valitsen?

M27

Vierailija
25/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua"

Minkähänlainen urpo tuo mies mahtaa olla, jos saa suomalaiselta naiselta keskisormea ja haistattelua O_O.

Vierailija
26/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paras pitää hellan ja nyrkin välissä. Kun oppivat suomea ja paikan tapoja ilmoittavat avioerosta ja vievät puolet omaisuudesta.

Vierailija
27/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma.

Suomalainen nainen näyttää paremmalle mutta suomalaiset naiset on henkisesti miehiä.

Kumman valitsen?

M27

Ihan saat itse päättää kenet valitset :) Ihan samalla tavalla me naisetkin saadaan päättää, että otetaanko suomalainen, somalilainen, ranskalainen vai millainen mies, vai se tavallinen suomalainen.

Sehän on vaan hienoa, jos monikulttuurisuus lisääntyy :)

Vierailija
28/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa siinä tarkalleen ottaen on?

Vierailija
29/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma.

Kumman valitsen?

M27

Ihan saat itse päättää kenet valitset :) Ihan samalla tavalla me naisetkin saadaan päättää, että otetaanko suomalainen, somalilainen, ranskalainen vai millainen mies, vai se tavallinen suomalainen.

Itseasiassa se ei ole hyvä. Varsinkaan jos siihen liittyy lisääntyminen. Suomalainen geeniperimä heikkenee kun siihen sotketaan vaikka minkä maalaista geeniperimää.

Vierailija
30/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma.

Kumman valitsen?

M27

Itseasiassa se ei ole hyvä. Varsinkaan jos siihen liittyy lisääntyminen. Suomalainen geeniperimä heikkenee kun siihen sotketaan vaikka minkä maalaista geeniperimää.

Suomalaiselle satojen vuosien sukurutsan runtelemalle geeniperämälle mikä tahansa ulkomaantuliainen on kuin raikas tuulahdus raitista ulkoilmaa sellaiselle joka on koko ikänsä viettänyt lukittuna homeiseen maakellariin.

Vierailija
31/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä, miten tiukasti edelleen elää käsitys siitä, että ovat vain avuliaita kynnysmattoja, vailla mitään omaa tahtoa ja kaikki tehdään miehen vuoksi/puolesta. Työni kautta tunnen muutamia ja ovat kaikkea muuta kuin stereotypian kaltaisia hissukoita.

Osa eronnut, osa parisuhteessa, mutta puolensa osaavat kyllä pitää.

Tunnen myös kolme thaivaimoa. Yksi on jo mummoiässä, pulska hänkin on. Laittoi miehen ruotuun, laajensi miehen kioskiyritystä kahteen kioskiin. Kun ennen mies tarjosi kavereilleen kahvit ilmaiseksi ja muillekin santsikupin, niin vaimo pitänyt huolta, että moinen tuhlaaminen loppui alkuunsa.

Toinen ukko piti eräliikettä. Antoi ennen kaupantekijäisiä. Nyt vaimo seuraa silmä kovana, että kaikesta maksetaan kunnon hinta ja motkottaa ja sättii, jos mies istuu laakereillaan eikä tee mitään.

Kolmas tuli Suomeen, meni itseään yli puolet vanhemman miehen kanssa naimisiin. On töissä, kouluttautui lähihoitajaksi. Hakee nyt sh-kouluun eikä halua enää asua maalla.

Vierailija
32/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma.

Kumman valitsen?

M27

Suomalaiselle satojen vuosien sukurutsan runtelemalle geeniperämälle mikä tahansa ulkomaantuliainen on kuin raikas tuulahdus raitista ulkoilmaa sellaiselle joka on koko ikänsä viettänyt lukittuna homeiseen maakellariin.

Ei todellakaan, varsinkin kun sitä sukurutsaa on harjoitettu muualla vielä paljon enemmän. Suomalaisilla on esimerkiksi korkea älykkyysosamäärä. Aika harvoista kansoista löytyy keskimäärin parempaa. Huonompien kanssa ei siis kannata pariutua. Ymmärrätte varmaan mitkä alueet ja maanosat on suoraan syytä jättää laskuista pois lisääntymisen kannalta.

Vierailija
33/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta... Eihän tällä palstalla ole koskaan miesvihaa!

Vierailija
34/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ongelmana on, ettei suomalaiseen harmauteen ja hiljaisuuteen tottuminen ole ihan helppoa, kun on aivan erilaisesta paikasta kotoisin.

Vierailija
35/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikut on ihan jees, mutta suomalaiset naiset sata kertaa enemmän jees ♥️ toki thaikut jotkut puolulkkikset, geenivirheet pesee sata-nolla.

Vierailija
36/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä jotka kokevat tulleensa huijatuksi rahallisesti.

Se täysin eri kulttuurissa kasvanut vaimo kun ei muutu yhtäkkiä Suomeen tullessaan työssäkäyväksi laskujen maksajaksi.

Vierailija
37/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun suomalaiselta naiselta saa vain keskisormea tai haistattelua"

Minkähänlainen urpo tuo mies mahtaa olla, jos saa suomalaiselta naiselta keskisormea ja haistattelua O_O.

Keihäsmatkojen neljännessä jaksossa oli just tuollainen äijä. Se kouri lentoemon persettä, teki ällöttäviä ehdotuksia ja yritti päästä lentoemon pöksyihin koko jakson ajan. Se ei onnistunut, joten paluumatkalla lentoemo oli muuttunut koppavaksi ämmäksi, jolle ei kunnolliset suomalaiset miehet kelpaa.

Jos suomalaisilta naisilta saa ihan oikeasti vain keskisormea ja haistattelua, niin kyllä siinä vaiheessa se syyllinen löytyy vain peilistä. Vai luuleeko nää miehet oikeasti, että kaikkien muiden suomalaisten parisuhde on vaan haistattelua ja tappelua?

Vierailija
38/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa siinä tarkalleen ottaen on?

Etkö ole seurannut palstaa? Se on hienoa, kun suomimies ottaa ihan minkätahansa muunmaalaisen rotunaisen, koska kaikki suomilehmät on rumia ja muutenkin ihan kauheita. Jos se suomilehmä ottaa jonkun ulkomaalaisen miehen, niin sitten se on paha.

Vierailija
39/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan molemmat sopivat toisilleen hyvin, mikäli elämänkatsomukseen kuuluu ottaa yksi kansanryhmä, ja antaa heille yksi leima, tässä tapauksessa thainaiset ovat ihania ja suominaiset keskisormen heiluttelijoita. Ei anna kovin älykästä kuvaa kummastakaan heistä. 

Vierailija
40/94 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma.

Kumman valitsen?

M27

Ei todellakaan, varsinkin kun sitä sukurutsaa on harjoitettu muualla vielä paljon enemmän. Suomalaisilla on esimerkiksi korkea älykkyysosamäärä. Aika harvoista kansoista löytyy keskimäärin parempaa. Huonompien kanssa ei siis kannata pariutua. Ymmärrätte varmaan mitkä alueet ja maanosat on suoraan syytä jättää laskuista pois lisääntymisen kannalta.

Onko sinulle ressukalle kukaan kertonut, että älykkyysosamäärä on riippuvainen yksilöstä? Se, että sinä olet suomalainen, ei tee älykkyysosamäärästäsi korkeaa.

Itse pariudun tuhat kertaa mieluummin älykkään ulkomaalaisen kuin tyhmän suomalaisen kanssa.