Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häkellyin. Mitä vastaan seuraavalle joka kysyy?

Vierailija
14.05.2013 |

Edellisestä raskaudesta jäi löysää viisi kiloa ja se sijoittui ikävä kyllä enimmäkseen vatsaani.  Tein raskaustestin äitienpäivänä. Ihan alussa siis raskaus:)

Heti eilen jumpassa yksi nainen onnitteli ihanasta vauvamasusta. Häkellyin ja sanoin kiitos, kun tilani on aivan uusi, emme tunne kovin hyvin ja ihan sama. Oikeasti en halua kertoa vielä kenellekään, että olen raskaana.

Oikeasti vain läskilöysäpömppähän tuo vatsani on, enkä huomaa siinä edes alkuraskauden turvotusta. Ongelma korjautuu toivottavasti parissa kuukaudessa ihan itsestäänkin, mutta mitä vastaan mahdollisiin kysymykyksiin sitä ennen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat mitä haluat...

Vierailija
2/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se "kiitos" on ihan hyvä, eikä se enempiä tarvitse selitellä. Laskettu aika on sitten "aikanaan". Tai voihan sitä lisäksi sanoa, että tämä pömppä syntyi jo, vaikka siihen asti että uusi alkaa mielestäsi näkyä tai olette valmiita kertomaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaat tietysti kysyjän ja sanot että tämä on läskiä vaan

Vierailija
4/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon miehen äiti näkee silmistä että on raskaana.

Aina kun kerrotaan siskolle että meille on tulossa vauva hän sanoo että tietää jo. Anoppi kuulemma kertoi kun oli nähnyt sut. Onneksi systeri pitää omana tietonaan varsinkin kun keskenmenojakin on ollut välillä.

Olin plussannut meidän kakkosen siskon lapsen synttäreitä edeltävänä päivänä. Ja juhlissa siskon anoppi tuli heti onnitteleman tulevan perheenlisäyksen johdosta muakin kun nähtiin. Olin kieltämättäni aika hämilläni kun en tiennyt mitä vastata, varsinkaan kun emme halunneet kertoa asioista vielä muille.

Ilmeisesti sisko on kuitenkin "valistanut" anoppiaan, koska enää näitä kaiken kansan kuullen tapahtuvia möläytyksiä ei ole tullut. Siskoa on kuitenkin valistettu asiasta kaikkina viitenä kertana.

Vierailija
5/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi vastustaa kiusausta ja sanoa, että läskiä tämä vain on :D

En ole ilkeä luonteeltani, vaan päinvastoin, herkkä ja hyväntahtoinen.

Painoni ja vatsamakkarat (joita ei paljon ole, mutta alkuraskaudessa lihon nopeasti ja kaikki kerääntyy läskiksi vatsaan) ovat kuitenkin mulle arka aihe. Jos kerran tiedän, että vatsani ei ole mikään raskausmaha, vaan syömisestä tullut löllö, sanon kyllä suoraan että läskiä tää on. Niin olen sanonut miehellenikin, joka totesi jo rv9 että vatsanihan jo pömpöttää! No ei kai ihme, kun kuukaudessa oli tullut 4kg painoa lisää :D

Varsinkin jos puolituttu/outo hlö onnittelisi, enkä haluaisi kertoa asiaa muille, en kyllä myöntäisi tuollaisellekaan!

Vierailija
6/6 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Hankala tilanne kun vielä haluat pitää salaisuutena. Ehkä minäkin kokeilisin tuota nolaamista.. "Läskiä tää vaan on..."

Mun ystävällä kertyy lihoessa rasva mahaan aina raskausmahan näköiseksi suureksi pinkeäksi palloksi. Onkin saanut lukemattomia onnitteluja tulevasta toisesta lapsesta, vaikka on tosiaan vain lihonut. Noloja ne tilanteet kun joutuu toteamaan että ei ole raskaana, vaan on vain tullut syötyä isommin.

Toisella ystävällä taas maha kasvaa heti alkuraskaudessa valtavaksi. Viimeksikin raskaana ollessaan maha oli riskiviikoilla (n rv 12)  yhtä iso kuin mulla rv30 tienoilla. Piilottelepa siinä kun ei halua vielä kertoa.

Minä en muuten ikinä kommentoi toisen raskautta ennenkuin se minulle "virallisesti" kerrotaan. Kun osa ei halua puhua asiasta ennenkuin raskaus on todella pitkällä, esim. aiemmin koettu myöhäisen vaiheen keskenmeno tms. Ja toisaalta se voi olla vain sitä läskiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän