Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä jos paheksun aikuisen lapsen seksielämää?

Vierailija
11.07.2020 |

luin hänen päiväkirjaansa (tiedän, ei olisi saanut mutta kun ei kerro minulle mitään ja olen huolissani), kun oli kotona käymässä. On siis 20v, ja sain selville että on maannut yli 40 miehen kanssa. Tiesin osasta kyllä, mutta tuo on jo niin hälyttävän suuri määrä noin nuorelle. Voinko enää näin äitinä mitään tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

M

Miten niin ei? Ei hän lopeta olemasta lapsi vaikka onkin täyttänyt 18. Minulla on silti vastuu

"Lapsi" hakee vapautta seksin kautta kun on liiallisen kontrolloiva vanhempi?

kun ei saa yhtään enää välittää?. Pitäisi nykyään varmaan oikein kehua tuollaisesta käytöksestä.

No tuli vaan mieleen miksi ette voi puhua normaalisti vaan koet oikeudeksi lukea päiväkirjaa. Ei sillä että se itsessään olisi paha vaan mistä sellainen tulee.

Vierailija
22/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

M

Miten niin ei? Ei hän lopeta olemasta lapsi vaikka onkin täyttänyt 18. Minulla on silti vastuu

kun ei saa yhtään enää välittää?. Pitäisi nykyään varmaan oikein kehua tuollaisesta käytöksestä.

No tuli vaan mieleen miksi ette voi puhua normaalisti vaan koet oikeudeksi lukea päiväkirjaa. Ei sillä että se itsessään olisi paha vaan mistä sellainen tulee.

Jos kysyisin, niin ei vastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

M

Niin, mikä siihen on syynä? Ettei näe sinua henkilönä jolle kauheasti viitsii asioistaan avautua.

Vierailija
24/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

M

Niin, mikä siihen on syynä? Ettei näe sinua henkilönä jolle kauheasti viitsii asioistaan avautua.

No hän on vaan aina ollut kauhean vaikea ja itsekeskeinen ihminen.

Vierailija
25/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

M

No hän on vaan aina ollut kauhean vaikea ja itsekeskeinen ihminen.

Niin, ajattelet hänestä tuolla tavalla. Menisitkö itse kertomaan asioitasi ihmiselle joka näkee sinut negatiivisesti? Olisiko sellainen ihminen sinun ystäväsi, jonka uskot näkevän sinut oikein ja auttamaan. Minä en.

Vierailija
26/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s**tana. Minulle selvisi 18-vuotiaana, että äiti oli lukenut minun päiväkirjoja koko ajan. En anna sitä ikinä anteeksi.

Vierailija
27/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s**tana. Minulle selvisi 18-vuotiaana, että äiti oli lukenut minun päiväkirjoja koko ajan. En anna sitä ikinä anteeksi.

No olitko tehnyt jotain mikä antoi syytä huoleen. En minä muuten olisi.

Vierailija
28/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi luit hänen blogiaan, nyt päiväkirjaa. Jotain kehitystä sentään.

1/5

29/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

M

Vastuu aikuisen ihmisen seksielämästä? No mee vahtimaan häntä ja opasta oikeaoppiseen seksielämään. Kyl se sit siitä lähtee.

Vierailija
30/30 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo oli täällä jo jokunen viikko sitten. 2/5.