Oikein hirvittää, kohta pitää riisua rintsikat. Menkat...
Tiedätte varmaan sen vihlomisen mikä menkkojen aikana tai ennen niitä on rinnoissa. Mulla se on aina pahimmillaan kun riisuu liivit pois, ihan kamalan tuntuista. Ei siihen auta edes särkylääkkeet.
Kommentit (10)
Tiedän tunteen, tosin mulla kivistää ja sattuu vain nännit jotka jotenkin turpoaa ja laajenee juuri ennen menkkoja (rinnoistakin tulee isommat ja turpeat). Inhoan tunnetta ja pidänkin liivejä tuolloin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon täytyy kyllä johtua jostain paskasta ruokavaliosta tai liiasta tissuttelusta tai jostain.... mulla on tosi harvoin - ehkä pari kertaa vuodessa - rinnoissa mitään arkuutta kuukautisten aikaan. Ja miten ei muka särkylääkkeet auta? Ylipainoa?
se että juuri sulla ei ole jotain oiretta, ei tarkota ettei jollain toisella vois olla. tai tarkota sitä, että syy on heti jossain muussa kun vaan siinä, että menkat.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, tosin mulla kivistää ja sattuu vain nännit jotka jotenkin turpoaa ja laajenee juuri ennen menkkoja (rinnoistakin tulee isommat ja turpeat). Inhoan tunnetta ja pidänkin liivejä tuolloin koko ajan.
Mulla ei turpoa ainakaan niin että huomaisin. Se kivistys ja vihlonta on tosi inhottavaa. Mutta ei ole kiva pitää liivejäkään, ainakaan yöllä en pysty käyttämään. En ole löytänyt hyviä bralettejakaan. Ap
Mulla oli tuo oire kun olin lievästi ylipainoinen ja rinnatkin olivat isommat. Siihen auttoi minulla normaalipainoon palaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuon täytyy kyllä johtua jostain paskasta ruokavaliosta tai liiasta tissuttelusta tai jostain.... mulla on tosi harvoin - ehkä pari kertaa vuodessa - rinnoissa mitään arkuutta kuukautisten aikaan. Ja miten ei muka särkylääkkeet auta? Ylipainoa?
No naisilla on erilaisia kuukautisoireita. Minulla on arat rinnat, sinulla sitten kai jotain muuta🤷♀️ Ap
Vierailija kirjoitti:
Särkylääke ei auta nesteturvotukseen.
Oon hoikka ja urheileva ja syön terveellisesti, mutta kyllä mun tissit kasvaa yli kuppikoon verran menkkojen aikana ja muutenkin on tukalan turpea olo, on pitänyt ostaa isommat liivit sitä varten.
Itse en edes seuraa kuukautiskiertoani, mutta mies osaa sanoa aina tasan kaksi päivää ennen että menkat on alkamassa kun tissit pullottaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särkylääke ei auta nesteturvotukseen.
Oon hoikka ja urheileva ja syön terveellisesti, mutta kyllä mun tissit kasvaa yli kuppikoon verran menkkojen aikana ja muutenkin on tukalan turpea olo, on pitänyt ostaa isommat liivit sitä varten.
Itse en edes seuraa kuukautiskiertoani, mutta mies osaa sanoa aina tasan kaksi päivää ennen että menkat on alkamassa kun tissit pullottaa :D
Mulla ei ole tätä ihan joka kierrossa, muutaman kerran vuodessa. Yleensä tämä vihlominen tietää sitten muutenkin paljon kivuliaampia kuukautisia, todella kipeitä kramppeja vielä tähän kaupan päälle😓 ap