Mitä tehdä jos paheksun aikuisen lapsen seksielämää?
luin hänen päiväkirjaansa (tiedän, ei olisi saanut mutta kun ei kerro minulle mitään ja olen huolissani), kun oli kotona käymässä. On siis 20v, ja sain selville että on maannut yli 40 miehen kanssa. Tiesin osasta kyllä, mutta tuo on jo niin hälyttävän suuri määrä noin nuorelle. Voinko enää näin äitinä mitään tehdä?
Kommentit (30)
No voit ottaa opiksesi ja huolehtia omista asioistasi, lakata työntämästä nenääsi sinne mihin sitä ei kaivata ja pysyä näin tietämättömänä asioista, joista syyttä suotta ahdistuisit.
Nykyajan nuorelle naiselle tuo on varsin kohtuullinen määrä. Moni parikymppinen huitelee luvuissa, joihin voit lisätä nollan perään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten olisi toivottavaa..?
Että hankkisi vaikka kunnolisen poikaystävän? Eikä makaisi useamman miehen kanssa viikossa
Jälkiabortti? Tai anna lapsi adoptoitavaksi
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
M
Miten niin ei? Ei hän lopeta olemasta lapsi vaikka onkin täyttänyt 18. Minulla on silti vastuu
Ei kai tuo tyttäresi miesmäärä ole nykyään mitenkään epänormaalin suuri 20-30-vuotiailla naisilla ainakaan suurissa kaupungeissa?
Tee hänet perinnöttömäksi ja suosia muita sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
M
Miten niin ei? Ei hän lopeta olemasta lapsi vaikka onkin täyttänyt 18. Minulla on silti vastuu
"Lapsi" hakee vapautta seksin kautta kun on liiallisen kontrolloiva vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo tyttäresi miesmäärä ole nykyään mitenkään epänormaalin suuri 20-30-vuotiailla naisilla ainakaan suurissa kaupungeissa?
No ei se ole edes vain määrä vaan että ei siis ole seurustellut kenenkään noista kanssa. Se että viikon lomamatkalla on neljän eri miehen kanssa on minusta ainakin ihan liikaa, en halua että hänelle käy mitään pahaa.
Hän otti päiväkirjansa mukaan, kun tuli käymään? Ja sinä satuit lukemaan sieltä sellaisen kohdan, jossa hän kertoo seksielämästään? Toivottavasti tyttäresi on muuttanut Porvoosta toiselle paikkakunnalle.
0/5, voi jestas sentään kuinka provot huononevat päivä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
M
"Lapsi" hakee vapautta seksin kautta kun on liiallisen kontrolloiva vanhempi?
kun ei saa yhtään enää välittää?. Pitäisi nykyään varmaan oikein kehua tuollaisesta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Hän otti päiväkirjansa mukaan, kun tuli käymään? Ja sinä satuit lukemaan sieltä sellaisen kohdan, jossa hän kertoo seksielämästään? Toivottavasti tyttäresi on muuttanut Porvoosta toiselle paikkakunnalle.
Niin? Asui täällä pari viikkoa, mutta ei ollut paljoa kotona ja käyttäytyi oudosti. Sen takia olin siis utelias
Vierailija kirjoitti:
Tee hänet perinnöttömäksi ja suosia muita sisaruksia.
On ainoa lapsi, eikä ole mitään perintöä jättää
Voinko ottaa tämän asian jotenkin esille, vai onko ihan turhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Asui täällä pari viikkoa, mutta ei ollut paljoa kotona ja käyttäytyi oudosti. Sen takia olin siis utelias
Kiva, nyt sulla on siis tiedossa, miksi hän käyttäytyi/käyttäytyy oudosti. Susta ei taida hänelle avuksi olla, kun vain numerot kiinnostavat ja ihmetyttävät sua.
Et voi tehdä mitään.