Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattialämmitys ja piano

Vierailija
13.05.2013 |

Ollaan katsottu isompaa, uudehkoa asuntoa ja lähes kaikissa katselemissamme on lattialämmitys. Miten piano on kestänyt teillä lattialämmitystaloissa? Oletteko laittaneet pianon alle jotain eristeeksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla rehellisesti sanottuna edes ajateltu asiaa. Ihan normaalisti on kestänyt.

Vierailija
2/6 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pianosta tiedä, mutta meillä kitarat menee aina epävireeseen lämpötilanvaihteluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että pianoissa pitäisi olla sisäinen kostutin järjestelmä lattialämmityksellisissä tiloissa. 

ap

Vierailija
4/6 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:23"]

Olen lukenut, että pianoissa pitäisi olla sisäinen kostutin järjestelmä lattialämmityksellisissä tiloissa. 

ap

[/quote]

Jos ostaa kunnon pianon, kannattaa pianoon laittaa kostutinjärjestelmä oli lattialämmitystä tai ei. Tämä siis jos haluaa pitää pianonsa kunnossa. Lattialämmityksen kanssa tai liian kostean huoneilman kanssa huoltoväli on lyhyempi.

Vierailija
5/6 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:23"]

ap

[/quote]

Jos ostaa kunnon pianon, kannattaa pianoon laittaa kostutinjärjestelmä oli lattialämmitystä tai ei. Tämä siis jos haluaa pitää pianonsa kunnossa. Lattialämmityksen kanssa tai liian kostean huoneilman kanssa huoltoväli on lyhyempi.

[/quote]

#5 korjaa: liian KUIVAN huoneilman kanssa... :-D Sori, liian pitkä työpäivä takana!

Vierailija
6/6 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisikö ihan tavallinen huoneilman kostutin ja ilman kosteuden mittari?

Meidän piano on sellainen tavallinen Yamaha U1 15-v vanha. Kostutin järjestelmä olisi aika kallis tuollaiseen pianoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme