Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi väsyn muiden ihmisten seurassa?

Vierailija
13.05.2013 |

Jos meille tulee vieraita tai olemme itse kylässä, olen tuon jälkeen aivan puhki ja usein seuraava päivä menee sisällä laiskotellen.

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on melko tyhmiä. Sellaisten kanssa on uuvuttavaa seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin väsyn, mutta väsyn ainoastaan sellaisten kanssa joiden kanssa saa koko ajan jotenkin piirtää omia rajojaan näkyville, eli sellaisten ikävien ja ilkeilevien ihmisten kanssa. Niiden kanssa kenen kanssa mulla synkkaa, tykkään todellakin olla ja saan heistä myös voimaakin. Olen melko introvertti ihminen minäkin, ja viihdyn kaltaisteni kanssa ihan kaikista parhaiten.

Vierailija
5/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset ovat energiasyöppöjä. Eivät juttele mitään kivaa ja iloista tai kuuntele toisia. Puhkuvat vaan omaa pahaa oloaan ja negatiivisia asioita. Yritä tapaamisissa muuttaa keskustelun kulkua. Kerro hyviä, mukavia asioita. Älä mene mukaan juoruiluun tai maailman pahuuden manaamiseen. Kuuntele. Mutta pyydä myös juttukaveria kuuntelemaan sinun asioitasi.

Vierailija
6/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jännitän aina jonkin verran ihmisten seurassa, ja joudun miettimään esimerkiksi käyttäytymistä ihan eri tavalla kuin kotona. En ole kovin seurallinen, siksi kyläilyt, varsinkin useamman päivän kestävät, ovat voimat vieviä.

Vierailija
7/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet introvertti? Introverteille on taipumusta ammentaa voimia yksinäisyydessä ja hiljasiuudessa itsestään, ja taas kuluttaa niitä voimia kun täytyy olla sosiaalinen. Ekstrovertti toimii toisin päin, hän saa voimia sosiaalisesta kanssakäymisestä ja kuormittuu pitkäaikaisessa yksinäisyydessä ja toimettomuudessa. 

Kumpikaan piirre ei ole sairaus eikä toista huonompi. Molemmilla on omat vahvuutensa ja tehtävät joihin luonne sopii hyvin.

Vierailija
8/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama "vaiva". Tykkään kyllä tavata ihmisiä, mutta tapaamisen jälkeen olen jotenkin uuvahtanut. Jotenkin tunnen sen johtuvan ainakin osittain siitä, että olen sellainen ns. "ylikiltti" luonne. On raskasta kokoajan analysoida päässään muiden ilmeitä, eleitä ja sitä, mitä itse aikoo seuraavaksi sanoa, kun ei haluaisi missään tapauksessa loukata ketään millään lailla, kuulostaa tahattomasti ylimieliseltä, herättää kateutta tms. Toisin sanoen, se että otan niin kovasti paineita siitä, millaisen kuvan annan itsestäni ja siitä, että koko maailma pysyy tyytyväisenä, väsyn sosiaalisissa tilanteissa ihan kamalasti.

Vierailija
9/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parhaiten kai toisten seurassa viihtyvät sellaiset ajattelemattomat hölisijät, ja jotenkin kummasti he ovat suosituimpiakin. 

Harkitsevat ja huomaavaiset jäävät sivuun, mutta myös uupuvat seurassa.

Vierailija
10/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ovat kaikkein rasittavimpia. Pakkovierailujen jälkeen on hirveä hedari.

Vierailija
11/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 15:49"]

Sukulaiset ovat kaikkein rasittavimpia. Pakkovierailujen jälkeen on hirveä hedari.

[/quote]

sama täällä, kun on pakko viettää aikaa myös niiden sukulaisten kanssa ketkä ovat vastemielisiä, olin eilen sukuloimassa ja olen tänään aivan katki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi