Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapseton: oletko intro- vai ekstrovertti?

Vierailija
11.07.2020 |

.

Vapaaehtoisesti lapseton: oletko intro- vai ekstrovertti?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että suurin osa veloista on introverttejä. Kaipaavat rauhaa ja hiljaisuutta akkujen lataamiseen, ja lapset ei oikein sovi siihen yhtälöön. Oon siis introvertti itse.

Vierailija
2/3 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 37-vuotias introvertti, enkä oo koskaan halunnu lapsia, ja luulin etten niitä myöskään vois saada. Viime keväänä tulin kuitenkin yllättäen raskaaks, mikä oli shokki. Pohdin asiaa reilun kuukauden ja tein abortin. Oon joskus miettiny että teinkö oikein, mutta sitten taas kuulen jostain lapsen itkua tai näen miten joku lapsia kiukkuaa, kuuntelen miten vaikeeta läheisillä on omien lastensa kanssa, ajattelen seuraavia 18 vuotta, uhmaikää, koulua, tarvikehankkeita, teini-ikää jne., ja sen jälkeen vaivun taas onnellisuuden tilaan, että saan sittenkin vaan olla omissa oloissani, matkustella milloin ja miten haluan, tehdä pätkätöitä tai opiskella lisää välittämättä taloudellista varmuudesta, juoda koko päivän kahvia tekemättä ruokaa, maata sisällä läppärin kanssa aurinkoisena päivänä ilman että tarvii pukeutua ja lähtee ulos kenenekään kanssa. 

Kyllä mä tykkään lapsista ja niiden kanssa on hauska viettää aikaa JOSKUS. Mä en usko että kaikista vaan edes olis vanhemmiks, eikä kaikkien kohdalla päde se, että "kyllä se äidinrakkaus sieltä löytyy, kun on kyseessä oma lapsi". Ykskin mun kaveri teki lapsen vaan miehensä toiveesta, ja katui sitä sen jälkeen vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti. Ei missään nimessä mitään tai ketään nurkkiin pyörimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän