Mitä naiselle päälle terassille?
Toisen ketjun inspiroima, mitä miehet tykkäätte nähdä naisen päälle terassilla, mitkä vetoaa? Miesten terassipukeutumisketjussa toivottiin väljää, esim. siistiä t-paitaa ja farkkuja, päteekö naisten kanssa sama, väljää, esim. kesämekko?
Kommentit (29)
Seksikäs mekko päälle ja ilman alushousuja.
Kesämekko isolla kaula-aukolla, huuliin punaa ja hiukset auki. JABADABABADUUU alkaa tällä miehellä ainakin keulimaan...!;)
Pusipusi,
T. Mika43😘
Minkä kokoista naista ollaan pukemassa?
Tänhetkisiä ilmoja ja sääennustuksia katsellessa pilkkihaalari tulee väkisin mieleen vaihtoehdoksi.
Tärkeintä on jättää pikkuhousut hameen alta pois, sitten voit kuiskata miehille sensuellisti "mulla ei ole pikkuhousuja". Jos oikein rohkenet niin voit antaa miehen kädellään varmistaa asian, vieläpä jossain terassin nurkassa huomaamattomasti pöydän alta.
Tapani51
Minihame ilman pikkareita. Sitten kun unohtaa housuttomuutensa siinä humalan tiimellyksessä ja kumartuu nostamaan pudonneita avaimia pöydän alta niin on naapuripöydän miekkosilla silmänruokaa
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on jättää pikkuhousut hameen alta pois, sitten voit kuiskata miehille sensuellisti "mulla ei ole pikkuhousuja". Jos oikein rohkenet niin voit antaa miehen kädellään varmistaa asian, vieläpä jossain terassin nurkassa huomaamattomasti pöydän alta.
Tapani51
Ei toimisi omaan mieheen, alkaisi vain kailottaa kurkku suorana " SULLA EI PIKKAREITA, MIKSI SULLA EI OO PIKKAREITA?"
Jep. Aika hyvä katsaus miehistä ja niitten ajatuksenjuoksusta.
Isommille ihmisille suosittelen jättkokoista T-paitaa, liian pieniä "pyöräilyshortseja" ja supertiukkoja "kondomisukkia" 80-luvun malliin.
Korsetti, stringit, sukkanauhat, sukat, korkokengät ja piiska.
Vierailija kirjoitti:
Tapani51
Minä olen tehnyt näin. Miehen ei ole tarvinnut edes kädellä varmistaa, kun kalsarin lahkeeni on pilkottanut hameen helman alta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Niin? Sullahan seisoo silloinkin, kun lihava vanha äitisi pyllistyy ottaakseen nisupullat uunista.
Tissit ja perse tarjottimelle.