Minulla on vain 8 paria kenkiä.
Mustat nahkaiset korkokengät, vaaleat nahkaiset korkokengät, ruskeat nahkasandaalit, rikkinäiset haisaappaat, rikkinäiset tennarit, mustat kangasballerinat, rikkinäiset nahkasaappaat ja ruskeat talvikengät. Siis käytännössä käyttökelpoisia noista on 5 paria. Ostan uudet vasta kun vanhat hajoaa, yleensä vuosittain tennarit, ballerinat ja talvikengät/-saappaat. Nyt pitäisi ostaa kumisaappaatkin.
Kommentit (27)
12 kanssa samoilla tiimoilla! :D
Tosin mä elin villisti ja ostin nyt kerralla kahdet converset. Uu-uu!
On mulla sitten tuommoiset pihakenkimet, semmoiset reissussa rähjääntyneet millä mennään naapuriin kaljottelemaan toisinaan ja roskat kiikutetaan roskikseen. Samat yhdettätoista vuotta, vielä niissä henkipihisee. Olen mä kerran ollut niissä Helsingin yössäkin, kun pienessä pierussa hyppäsin porukan mukana taksiin. Jatkoilta kun tuli kotiinlähdön aika, niin en meinannut löytää töppösiäni, kun tennareita kovasti etsin.. ja sitten nolotti niin pirusti, kun tajusin missä kengissä olinkaan stadissa pyörinyt. Mutta joka paikkaan pääsin niissä sisään!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:53"]
Hui, mä en osaa edes laskea kuinka monet kengät mulla on! Kenkäkaappini helminä pidän kaksia Salvatore Ferragamoja, Swedish Hasbeensejä sekä Minna Parikan kenkiä. Sen lisäksi mulla on klassiset camel bootsit, acnen klassikkonilkkurit, el naturalistan nilkkurit ja french solen balskut. Näiden lisäksi mulla on halvempia kenkiä (kuten vaikkapa hush puppies) muutamia. Niin ja onhan mulla tommy hilfigerinkin kengät. En muista, milloin olen ostanut alle satasen kenkiä... Kalleimmat taisi olla ne acnet?
[/quote]
Onko tuo mielestäsi normaalia? Eikä minnaparikat nyt niin luksusta ole, että kannattaisi kehua:D
Mulla on kuudet puvunkengät, neljät saapikkaat, kahdet tossut, kahdet juoksukengät, sandaalit, kumisaappaat ja reinot. Meillä on sopimus vaimon kanssa, että kummallakin on kenkäkaapissa yhtä paljon hyllytilaa, ja sitä ei saa ylittää. On pakko panostaa laatuun ennemmin kuin määrään. Vaimolla on kyllä pienijalkaisena selvä etu. :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:04"]
Onko tuo mielestäsi normaalia?
[/quote]
Mitä väliä normaaliudella on? Oletko arka keskiarvoihminen, jolle kaikki tavallisuudesta poikkeava on paheksuttavaa?
MUlla oli aikoinaan hitokseen kenkiä, mutta jalka kasvoi raskauksien (2 peräkkäin) myötä ja laitoin kengät kiertoon.
Nyt mulla on Adidaksen superstarit, Conssit, Crocsin kumpparit ja Nokialaiset, feikkicrocsit, varvastossut, jokasäännilkkurit, Viking Goret talveen sekä EMUt. Noilla mennään.
No on mulla yhdet korkkarit, yhdet korolliset nahkanilkkurit, kiilakoroiset mokkakengät, mutta noita en käytä. Työkenkiä on kahdet. Ja ensi kesään ostin kahdet nahkaballeriinat. Juu hei ja on vielä El Naturalistan kengät, mitäs ihmettä. Mä lopetan, näitä kenkiä taitaakin olla enemmän kuin alkujaan luulin :D
Laskin urheilukenkäni ja pääsin seitsemään. Mulla on sisäpelikengät, nappulakengät tekikselle, nappulakengät nurmelle, kiipeilykengät, peruslenkkarit, vetolenkkarit ja piikkarit. Kaikki ovat ahkerassa käytössä.
Muita kenkiä en taida edes uskaltaa laskea. Niistä kyllä löytyisi varmasti turhiakin jalkineita, vaikka kaikkia käytän kyllä.
hui, mulla on epänormaalia enemmän kenkäpareja. huomenna vien uffin laatikkoon vähintään 25 paria.