Satisfyer - negatiivinen vaikutus?
Eteen on osunut siellä täällä lueskeltua kyseisestä klitoriskiihottimesta että sen käyttäminen vaikuttaisi negatiivisesti klitoriksen tuntoherkkyyteen, eli että se turruttaisi sen. "Toleranssi" nousee, eli pitää pistää kovemmalle tehot koko ajan, ei pelkästään siis yhden session aikana vaan ylipäänsä. Jonkin ajan jälkeen ei kykenisi enää saamaan orgasmia ilman sitä, esim. sormilla.
Onko tässä kyse sitten "liikakuluttajista"? Eli jos hoitaa asiat (ja itsensä;) ohjekirjan mukaan eli vartti max niin välttyy tällaisilta negatiivisilta vaikutuksilta.
Itse saan ihan hyvin hommat hoidettua omilla sormilla mutta kun monet taas tuota laitetta kehuvat maasta taivaisiin niin kyllähän tässä nyt ale-aikoina pieni mielenkiinnon jyvä maassa muhii...
Kokemuksia, kiitos!! :)
Kommentit (18)
Olen nainen ja saan todella hyvin omin sormin ja miehen kanssa sormin, suulla, yhdynnässä. Tämä varmaan poistetaan täältä, mutta satisfyer oli iso pettymys ja aivan paska laite. Se ei pääse lähellekään sitä kosketusta joka tulee oikeasta imusta tai nuolemisesta. Lisäksi siitä kuuluu typerä surrutus käyttäessä ja jos se lipeää paikaltaan (se pehmeä muovinen "suuosa", joka asetetaan klitalle kun on aika iso) niin tosi epäseksikästä, kovaa lerpatusta ja meteliä tulee siitä värisevästä märästä muovista. En tiedä voiko se aiheuttaa jotain tunnottomuutta, mutta vaikea sen kanssa on tuon 15 min sisällä laueta :D 0 tähteä, roskaa, ei kannata ostaa. Mielestäni se on ihan oikeasti verrattavissa bussin takapenkin tärinään käytti sitä soolona tai kumppanin kanssa paitsi että bussissa tunnelma on intiimimpi :D ainoa minkä satisfyer voittaa on sen jos ei jaksa tehdä mitään. Ehkä hyvä sooloseksiapuväline invalideille tai jotain. Eli paremman/käsien puutteessa toimii
Käyttääkö joku sitä vartin? Mun nainen tulee sillä alle kolmessa minuutissa, varmaan räjähtäisi jos vartin surruuttaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku sitä vartin? Mun nainen tulee sillä alle kolmessa minuutissa, varmaan räjähtäisi jos vartin surruuttaisi :D
Miten kauan on käyttänyt? Voiko olla niin että he jotka ovat uusia laitteelle (ja oppineet käyttämään sitä niin että toimii itselleen, tämä käsittääkseni voi kestää jonkin aikaa) tulevat nopeammin ja he jotka ovat jo pidempään surrutelleet eivät enää pääse huipulle yhtä nopeasti?
Oletko huomannut onko Satisfyer vaikuttanut teidän yhteiseen seksiin esim. naisellesi on vaikeampi tulla ilman sitä? Toivooko usein surruttelijan mukaan petipuuhiin?
En myöskään tykännyt satisfyerista. Sen kanssa ei pysty juuri liikkumaan vaan täytyy löhötä toimettomana paikallaan. Muuten se ei pysy. Yhdynnän aikana sitä ei voi käyttää. Orgasmit eivät myöskään ole yhtä voimakkaita ja hyviä kuin muuten saadut vaan tunnottomia ja outoja. Satisfyerin käyttö ei ole vaikuttanut orgasmiherkkyyteeni onneksi, enpä sitä ole paljon käyttänytkään. Nykyään tietyt satisfyeria mainostavat radiomainokset ärsyttävät koska se ei ole niin hyvä kuin väitetään.
tutkikaa tai kertokaaa nyt paljo se satisfaijerin käyttö naisella vähentää puolison antaman tyyd. tarvetta. pitkäs juoksus veikkaan kyllä saannin vähenevän....
Tää on mulle ainakin niin mahtava vekotin. Huomaa että saksalaista tuotekehittelyä! Käytän yksin ja yhdessä miehen kanssa. Aina ollut vaikea saada orgasmia yhdynnässä, ennen tätä käytimme muita kiihottimia/sauvoja yhdistettynä miehen hyväilyihin. Toimii.
Yksin tämän kanssa menee muutamia minuutteja ja voin jatkaa saada lukuisia kertoja jos haluan.
Niin ihana ❤️. Suosittelen!
Ps. Aloittaja kysyy turtuuko? En tiedä, sama aika menee kuin alussa enkä sormin ole kokeillut vuosiin.
Käytän vain, jos puolessa tunnissa ei tule, kun mies kiihottaa samalla sormilla. Käyttöaikaa tarvitaan max 3 minuuttia. Olen käyttänyt liki 10 vuotta (aikaisempi oli Womanizer).
Vanhetessani orgasmin saanti viivästyi vuosi vuodelta. Womanizer/Satisfyer oli apu siihen, kun piti lopettaa puolen tunnin jälkeen ilman orkkua paikkojen puuduttua ja kun tajusi ettei loppuhuipennusta tule normiyhdynnästä eikä muillakaan normaaleilla käsi+suukeinoilla.
Olen tässä miettinyt mikä olisi miehelle vastaava systeemiä?
Vaimo kun saa orkun aika nopeasti ja minulla menee yleensä kauemmin.
Ei kai mikään toimi kaikilla joten ei Satysfyer tee siinäkään poikkeusta. Suurin osa taitaa tykätä.
Harvassa on ne naiset joilla paineaaltokiihottimen käyttö olisi vaikeuttanut orgasmin saantia muilla tavoilla. Tai sitten sitä ei vaan sanota ääneen.
Se on hienoa että naisille on keksitty tuollaiset laitteet! Nyt ne naiset jotka eivät ole orgasmeja saaneet voivat niitä saada. Vielä kun kehittäisivät konseptia sellaiseksi jotta ne toimisivat paremmin/helpommin yhdynnän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain, jos puolessa tunnissa ei tule, kun mies kiihottaa samalla sormilla. Käyttöaikaa tarvitaan max 3 minuuttia. Olen käyttänyt liki 10 vuotta (aikaisempi oli Womanizer).
Vanhetessani orgasmin saanti viivästyi vuosi vuodelta. Womanizer/Satisfyer oli apu siihen, kun piti lopettaa puolen tunnin jälkeen ilman orkkua paikkojen puuduttua ja kun tajusi ettei loppuhuipennusta tule normiyhdynnästä eikä muillakaan normaaleilla käsi+suukeinoilla.
Saatko satysfyerilla aina 100% varmuudella oli fiilis mikä tahansa? Minä ainakin tiedän jo etukäteen etten tänään tule orkkua saamaan tapahtui seksissä mitä tahansa. Seksi on silti kivaa. Mietin että olisiko orkku tuollaisella mahdollista päivinä jolloin sen ei pitäis olla mahdollista.
Tämä tekee siis naisille saman "death grip" syndrooman kuin tiukka nyrkki miehille.
Todella huono laite! Itse käytin pari kertaa ja klitoriksen limakalvo meni yli puoleksi vuodeksi kirveleväksi ja kipeäksi. Ja en ole vanha vaan nuori ihminen. En käytä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kun saa orkun aika nopeasti ja minulla menee yleensä kauemmin.Ei kai mikään toimi kaikilla joten ei Satysfyer tee siinäkään poikkeusta. Suurin osa taitaa tykätä.
Harvassa on ne naiset joilla paineaaltokiihottimen käyttö olisi vaikeuttanut orgasmin saantia muilla tavoilla. Tai sitten sitä ei vaan sanota ääneen.
Se on hienoa että naisille on keksitty tuollaiset laitteet! Nyt ne naiset jotka eivät ole orgasmeja saaneet voivat niitä saada. Vielä kun kehittäisivät konseptia sellaiseksi jotta ne toimisivat paremmin/helpommin yhdynnän aikana.
Miehille on olemassa SAMAN VALMISTAJAN kiihotin nimeltään Satisfyer for men. Ostakaa se Heat, eli lämmityksellä oleva versio.
https://www.huippukiva.fi/p/5933/satisfyer-men-masturbator-heat-vibrati…
Ottakaa vaimon kanssa kisa kumpi kestää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kun saa orkun aika nopeasti ja minulla menee yleensä kauemmin.Ei kai mikään toimi kaikilla joten ei Satysfyer tee siinäkään poikkeusta. Suurin osa taitaa tykätä.
Miehille on olemassa SAMAN VALMISTAJAN kiihotin nimeltään Satisfyer for men. Ostakaa se Heat, eli lämmityksellä oleva versio.
https://www.huippukiva.fi/p/5933/satisfyer-men-masturbator-heat-vibrati…
Ottakaa vaimon kanssa kisa kumpi kestää kauemmin.
Voittaja on siis se jolla on huonompi masturbaattori. Eihän tuossa ole mitään järkeä!
M48
Minusta se satisfyer on onneton asia, tavallinen hyvänkokoinen vibraattori on aina parempi.
lisääntykää laiskat joutilaat ropeloijat
höpö höpö, menee ihan samaan sarjaan kuin että jos mies harrastaa itsetyydytystä tumputtamalla riisipussiin, niin erektio kestävyys paraneen, eli ei tule laukeaminen sitten naisen kanssa niin äkkiä.
Up up! :)