Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet tavannut töissä ketään, joka ei ole FB:ssa

Vierailija
12.05.2013 |

tai muualla somessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida oikein ymmärtää somea? Milloin viimeksi kysyit että oletko tavannut ketään joka ei käy torilla?

Vierailija
2/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani kukaan ei ole facessa. Korkeintaan linked in:ssa (siis alemman tason työntekijöitä hekin). Pari vuotta sitten tilanne oli toinen, silloin jokunen saattoi ollakin, mutta ei enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussamme ei ole ketään virassa olevaa opettajaa, joka löytyisi facebookista. Mieheni työpaikalla (virasto) sama tilanne. 

Vierailija
4/22 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on se sukupolvi tulossa jotka nauraa että facebook on mummojen ja kalkkiksien paikka! Sama kuin katsois VHS elokuvaa mustavalko telkkarista. Onni on kuulua siihen porukkaa joka ei elämästään vielä yhtään sekunttia tuhlannnut facebookissa, ei ole vaan mun juttu.

Vierailija
5/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, ei some nyt pakollista onneksi ole

Vierailija
6/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päivittäin töissä satoja ihmisiä, en mitenkään voi tietää ketkä kaikki on fb:ssa ja ketkä. Todennäköisesti näen joka päivä useita kymmeniä ihmisiä jotka ei ole sosiaalisessa mediassa, itseni mukaan lukien.

Vierailija
7/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpäivä. Itsekään en ole

Vierailija
8/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alalla ihan tyypillistä, ettei olla mukana tällaisissa. Asiakkaat sitä tyyppiä, että yksityisyydestään pitää mielellään kiinni. Ja toisaalta jatkuva kaveripyynnöistä kieltäytyminenkin saattaisi hankaloittaa työskentelyä.

Vierailija
9/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Olen it-alalla, en ole itse fb:ssä enkä missään muussa sosiaalisessa mediassa, ja tiedän monia työkavereita jotka ei myös ole siellä. Osa on jopa niin radikaaleja ettei kotona halua pitää minkäänlaista tietokonetta, kun töissä jo täytyy 8 tuntia päivässä sellaisen ääressä istua.

Vierailija
10/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin. Tiedän monen olevan, mutta en halua työkavereita Facebook-kavereikseni.

Vierailija
11/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi perjantaina. En itsekään ole. Aika harvat opettajat ovat FB:ssä.

Vierailija
12/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan töissä eniten tietysti sellaisia, joiden fb:ssa olosta ei ole hajuakaan. Tähän kategoriaan menevät monet kaukaisemmat työkaveritkin. Sitten on ne jotka ovat joskus maininneet että eivät ole tai maininneet olevansa. Rasittavia on ne pari fb-vouhkaa, joilla ei muuta puheenaihetta livenä olekaan.

Vierailija
14/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan, en tosiaan tiedä, kuka missäkin on...

Vierailija
15/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan, en tosiaan tiedä, kuka missäkin on...

Vierailija
16/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 21:06"]. Rasittavia on ne pari fb-vouhkaa, joilla ei muuta puheenaihetta livenä olekaan.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
17/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 21:06"]. Rasittavia on ne pari fb-vouhkaa, joilla ei muuta puheenaihetta livenä olekaan.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
18/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikallani (koulu) ainoa, joka on Facebookissa. Olen myös vanhin työporukastamme. :)  Aika erikoista.

Vierailija
19/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina. Alallani kannustetaan voimakkaasti olemaan mukana somessa, joten työkaverini lienee melko harvinainen poikkeus. Meillä pitää tuntea kaikki uusimmat hypetyksen aiheet, muuten menee firmalta maine.

Vierailija
20/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ne ovat, mutta ehkä muutama vanhempi, esimiesvastuuta kantava on ajatellut siirtää tämän puolen odottamaan eläkepäiviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme