Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvottaako mikään huulipuna/rasva huulet oikeasti?

Vierailija
12.05.2013 |

Mulla on kamalan, pienet huulet. Eilen olin ostoksilla ja huomasin, että todella monella naisella oli ihanan, paksut huulet, ei kuitenkaan ankkahuulia, vaan sellaiset luonnollisen näköiset. Itse en ikinä piikittäisi botoxia tai mitään muutakaan myrkkyä, mutta olen joskus kuullut huulipunista, jotka turvottavat huulia. Toimiiko mikään merkki oikeasti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii, ja tiettyjä eteerisiä öljyjä tai pippureita voi käyttää samaan tarkoitukseen. Siinä tosin on aina allergia-riski.

Vierailija
2/6 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa merkkejä vai toimivatko pääsääntöisesti kaikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa merkeistä mitään, en ole kokeillut mutta tiedän taktiikan miten toimii (turvottaa, koska se ärsyttää huulia - tavallaan itsessään jo allerginen reaktio). Aikoinaan käytin kanelin eteeristä öljyä tähän tarkoitukseen ja toimi hyvin.

Vierailija
4/6 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän päivittäin huulia turvottavaa huulirasvaa. Saa hyvin pyöreyttä ja luonnollista täyteläisyyttä huuliin! Kaikille (etenkin herkille) nämä eivät sovi, mutta kokeilemalla se selviää. Ei myöskään kannata säikähtää, että aluksi huulia hieman kihelmöi. Siihen tottuu nopeasti. Itse olen tykännyt ja huomaan selvän eron rasvattujen ja kuivien huulien välillä.

Vierailija
5/6 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellasta turvottavaa huulikiiltoa joskus ja se kyllä vähän tekikin huulista pulleammat. Mulla nyt ei oo mitkään minihuulet, mutta minusta se vaikutus oli tyhmän näköinen, niinkuin olis ollu krapula; siitä sai sellaset turvonneet juoppohuulet. Aika hyi. 

Mitä ootkin nähnyt kaupungilla käydessäsi, niin ne on 99% olleet ihan luomuhuulia. Sulla nyt vaan on vähän pienemmät. Huulia ei muuten suurenneta botoxilla, jos et tiennyt, vaan niihin pistetään jotain täyteainetta. Botox on hermomyrkky, jolla oiotaan rypistyviä kohtia naamassa. Eiks vaan? 

Vierailija
6/6 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin allerginen reaktio turvottaa.

Minulle tulee oikein hienot pusuhuulet jos vaikka puhallan ilmapalloon ilmaa :D

Ei vaan tunnu kovinkaan kivalta.

Botoxilla ei tosiaankaan suurenneta huulia. Se on hermomyrkky, joka estää lihasten toimimisen ja silksi estää ilmeryppyjen syntymisen.