Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko roskiin ehjät sukkanne, koska niitä on liikaa?

Vierailija
12.05.2013 |

Entä rintsikat ja pöksyt? Entä sukkahousut? Vai kulutatteko nämä kaikki ihan loppuun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt pois. Erityisesti inhoan sukkahousuja, joita käytän todella harvoin. Kun käytän, otan uudet paketista. Juuri vähän aikaa sitten poistin sukkalaatikosta isot määrät sukkiksia. Rintaliivit ovat kalliita, joten heitän ne pois, jos ovat venahtaneet tai tulleet väärän kokoisiksi. 

Vierailija
2/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän roskiin. Pitäis muuten olla erikseen sellanen lumppujäteastia, eikö? 

En käytä kuluneita vaatteita ( joitain poikkeuksia ottamatta lukuun; nahkatakki tms ), vaan vien kierrätykseen tai heitän roskiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä loppuun. 

Vierailija
4/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä loppuun. 

Vierailija
5/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf? en todellakaan käyttökelpoista tavaraa heitä roskiin

Vierailija
6/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat käytän ekaan reikään, mulla on kasa samanlaisia mustia nilkkasukkia ja samanlaisia mustia urheilusukkia, joten parittomille löytyy aina pari.

Alushousut samoin, 5v vanhoihin sloggeihin alkaa saumat hapertua, silloin pois.

Rintsikoista kun häviää napakkuus... usein eivät ehdi mennä rikki.

En mä osta niitä liikaa, enkä todellakaan heitä rahaa roskiin.

Vierailija
7/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä loppuun, tai laitan kiertoon, jos vaate ei jostain syystä miellytä. 

Vierailija
8/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän pois sitten kun ovat tarpeeksi kuluneet ja rikkinäiset. Esim. sukissa reikiä tai melkein puhki kuluneet, rintsikat kulahtaneet, alkkarit venähtäneet ja joustonsa menettäneet tai jos tulee reikiä. En tietenkään heitä hyviä sukkia ja alusvaatteita mihinkään. 

Joskus kuulin, kun joku telkkarin trendihomosisustajastailaaja sanoi, että sukat pitää vaihtaa uusiin 3-4 kk välein. Olin ekaks, et eiks ne vaihdeta joka päivä, kunnes tajusin, että siis roskiin pitäis heittää ne vanhat ja ostaa uusia! Siis WTF???? Kauheeta tuhlausta! Mulla on vuosikausia vanhoja sukkia ja edelleen ovat hyviä ja siistejä. 

Vierailija
9/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takuulla heitä siksi pois, että on liikaa! Jos noin on, niin henkilön mielenterveydessä on kyllä jotakin häikkää eli jonkinlainen ostomania.

Heitän pois rikkinäiset sekä liikaa venyneet sukat ja alusvaatteet. Sukat, jotka eivät pysy kunnolla jalassa, ovat kamalia. Samoin inhoan venyneitä rintaliivejä, joten roskiin menevät.

Joten voin sanoa käyttäväni loppuun.

Vierailija
10/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut tuollaisessa tilanteessa. Sitä vastoin aika usein ehjiä sukkia on liian vähän ja pitäisi muistaa ostaa uusia. Alusvaatteita voin heittää pois sitten kun ovat tosi kulahtaneita. Vain vähän kulahtaneita voin vielä käyttääkin vaikka mökkireissulla tai siivouspäivänä, tai aina kun tiedän ettei sillä ole mitään merkitystä mitä mulla vaatteiden alla on. Ei tulisi mieleenkään heittää ehjiä ja päälle sopivia vaatteita roskiin.

Vierailija
11/11 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 18:05"]

En mä osta niitä liikaa, enkä todellakaan heitä rahaa roskiin.

[/quote]

Sama juttu, en osta uusia jos on tarpeeksi ehjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan