Miksi olet äitienpäivänä netissä?
Kommentit (21)
Olemme meren äärellä mökillä taaperon kanssa. Hän onkii iskänsä kanssa ja minä juuri nautin kuoharia ja lueskelen nettiä rannalla. Siksi olen äitienpäivänä netissä, koska haluan tsekata äitienpäiväpäivitykset ja lueskella av:ta auringossa. Ei muuta syyyä. Miksi sinä?
Ap vastaa: olen lapseton ja äiti asuu hyvin kaukana.
Kai välillä saa huokaista? Olen laittanut partsin kesäkuntoon, vienyt tavaroita roskiin ja varastoon, laittanut ruuan ja lakanat on vielä koneessa (vaihdoin puhtaat).
Koska on vapaapäivä, ja saan tehdä mitä haluan.
No koska haluan olla.
Meillä ei muutoinkaan vietetä äitienpäivää, ihan normaali sunnuntai siis.
Koska laiton juuri pesuaineen vaikuttamaan ammeen pohjalle ja tulin levähtämään välillä. Kylpyhuoneen siivous käynnissä...
(Mies roikkuu netissä ja lapset leikkivät).
Oman äidin luona kävin jo eilen ja lapseni lähtivät jo isälleen, olen siis etä-äiti.
Juuri kotiuduttiin isovanhemmilta, jota ennen oltiin toisilla isovanhemmilla ja sitä ennen mun vanhemmilla lapsen kanssa. Nyt lapsi leikkii huoneessaan, ukko istuu koneella ja mä toisella. Hetken päästä iltapuuroa ja kylvetys. Eli istun ja selaan nettiä.
Pienimmät lapset ulkona, piknikki ja ruoka tehty jo, nyt odotan että pääsee saunaan ja tsekkasin kiekkotulokset.
Mulla ei ole lapsia. Äiti asuu sen verran kaukana, ettei päiväseltään ehdi käymään. Mies on parhaillaan anoppilassa, en lähtenyt mukaan.
Mies on töissä, lapset ulkona naapurinlasten kanssa leikkimässä. Sauna tulilla, sitä odotellessa :D
Äitiäni kävin morjestamassa eilen ja lapseni tulee reissusta kotiin noin vartin päästä. Mä olen roikkunut enempi vähempi palstalla koko vkl, mitä nyt rätin ja mopin kanssa käynyt läpi koko alakerran siinä ohella. Kyllä, olen siivonnut äitienpäivänä :)
Lapsi leikkii, odotan että ruoka jäähtyy hieman. Päivällä touhuttiin porukalla, lahjaksi sain tänään kahden tunnin päiväunet! Oli aika autuasta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 17:33"]
Täällä on tänään aika vilkasta...!
[/quote]
Palasin juuri nuorimpien lasten ja osan lastenlasten ( kolme yhdeksästä oli mukana) kanssa isoisoäidin mökiltä.
On ollut pitkä päivä.
Aamulla oli "omat" ja äideiksi tulleiden tyttärien ja miniöiden juhlat verannalla hauskan brunssin merkeissä.
Sen jälkeen reissu 150 ilometrin päähän omaa äitiäni juhlimaan.
Lapsilla ohjelmassa ilmakivääriammuntaa, traktoriajelua ja kalastusta.
Sen jälkeen päivällinen ravintolassa.
Nyt, vietyäni lapsenlapset koteihinsa ja saatuani omat muksut yläkertaan iltaleffansa pariin, nostin jalat pöydälle ja avasin netin.
SIKSI äitienpäivänä netissä.
Koska olen väsynyt ja yritän pitää itseni hereillä siihen asti, että lapset menevät sänkyyn ja pääsen itsekin nukkumaan. Mies pelireissulla. Lapset rakentavat legoilla lattialla.
Vietämme äitienpäivää vasta huomenna kun mummi tulee myös kahville.
Olemme ulkoilleet eilisestä asti (yö teltassa), äsken kotiin tultua kävin vielä juoksulenkillä ja sen päätteeksi tulin tsekkaamaan juostun reitin sports trackeristä tästä koneelta (näkee kartan ja muut yksityiskohdat paremmin kuin kännykältä). Samalla klikkasin itseni palstalle ja tänne taidan jäädä loppuillaksi raitisilmamyrkytykestä toipuakseni.
Olen yksin kotona eikä huvita siivota. Tapan täällä aikaa siihen asti että mennään lapsen kanssa saunaan. Lapsi on pihalla kavereittensa kanssa.