Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi en ymmärtänyt eilen hehkuttaa lapsettomienpäivää fb:ssa?!

Vierailija
12.05.2013 |

Nyt harmittaa, kun en ymmärtänyt laittaa kuvia ensin täysistä viini-pulloista ja myöhemmin tyhjistä viini-pulloista ja kiitellä itseäni, kuinka ihana ja tärkeä olen itselleni ja kuinka kiitollinen olen tästä elämästäni ilman lapsia. ;) ensi vuonna täytyy muistaa!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse mietin kyllä eilen kanssa, että mitenkäs tätä tahatonta lapsettomuutta oikein pitäisi juhlistaa? Juoda pää täyteen? Eipä siinä nyt juhlimista ole. Niinpä ehkä enemmin annoin itselleni luvan olla surematta lapsettomuutta juuri tuona päivänä, yritystä neutraalilla mielellä että näin se asia vaan on. 

Silti äitienpäivä on kamalin päivä vuodesta edelleen, ei se eilinen "oma päivä" siihen paljon lohduta. Omaa äitiäni en vielä ole muistanut, kun en vielä ole kyennyt. Hän on niin iloinen ja onnellinen ja kiitollinen siitä että on saanut niin ihania lapsia! Ja miten kamalaa olisikaan, jos lapsia ei olisi! Niinpä. Kamalaa se on. Oikein en osaa nyt samaistua vain ja ainoastaan siihen lapsen rooliin ja "tuottaa iloa" äidille... Ihan en tiedä miten selviäisin onneaan ja äitiyttään hehkuttavien äitien joukossa. Olkoonkin oma äiti. 

Vierailija
2/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni sitä oikeasti iloista lapsettomien päivää ei ole Suomessa ikinä ollutkaan. Tuon lapsettomien lauantain tarkoitus on sääliä ja voivotella niitä tahattomasti lapsettomia. Onnellisten sinkkujen ja vapaaehtoisesti lapsettomien päivä se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 14:08"]

Mun käsittääkseni sitä oikeasti iloista lapsettomien päivää ei ole Suomessa ikinä ollutkaan. Tuon lapsettomien lauantain tarkoitus on sääliä ja voivotella niitä tahattomasti lapsettomia. Onnellisten sinkkujen ja vapaaehtoisesti lapsettomien päivä se ei ole.

[/quote]

Eilen just radiossa puhuttiin, että lapsettomien päivä on kaikkien lapsettomien päivä. Ei pelkästään niiden tahtomattaan lapsettomana olevien.

Vierailija
4/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 14:01"]

No itse mietin kyllä eilen kanssa, että mitenkäs tätä tahatonta lapsettomuutta oikein pitäisi juhlistaa? Juoda pää täyteen? Eipä siinä nyt juhlimista ole. Niinpä ehkä enemmin annoin itselleni luvan olla surematta lapsettomuutta juuri tuona päivänä, yritystä neutraalilla mielellä että näin se asia vaan on. 

Silti äitienpäivä on kamalin päivä vuodesta edelleen, ei se eilinen "oma päivä" siihen paljon lohduta. Omaa äitiäni en vielä ole muistanut, kun en vielä ole kyennyt. Hän on niin iloinen ja onnellinen ja kiitollinen siitä että on saanut niin ihania lapsia! Ja miten kamalaa olisikaan, jos lapsia ei olisi! Niinpä. Kamalaa se on. Oikein en osaa nyt samaistua vain ja ainoastaan siihen lapsen rooliin ja "tuottaa iloa" äidille... Ihan en tiedä miten selviäisin onneaan ja äitiyttään hehkuttavien äitien joukossa. Olkoonkin oma äiti. 

[/quote]

Tuo on juuri se mikä tahattomasti lapsettomissa ärsyttää!!! Anna äidillesi tämä juhlapäivä kerran vuodessa. Se on varmasti hänelle tärkeää! Sure sitten lapsettomuutta ne lopit 364 päivää.

Otan osaa lapsettomuueesta ja vilpittömästi toivon, että jonain päivänä saat sen lapsen. Mutta se ei ole äitisi syy, että sinulla ei sitä nyt ole.

Vierailija
5/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tarvitse mitään päivää lapsettomuudelleni. Ymmärrän jos jotkut hulluna haluaisivat lapsia mutta eivät saa niitä ovat surullisia, mutta helpottaako lapsettomienpäivä tätä asiaa mitenkään?

Vierailija
6/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ymmärtänyt tätä aloitusta ironiana ja vitsinä tämän päiväiselle vaaleanpunaisten äitienpäivä statuspäivitysten ryöpylle? Kommentit toinen toistaan masentavampia sekä tosikkojen kirjoittamia.

Vierailija
7/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 15:15"]

Eikö kukaan ymmärtänyt tätä aloitusta ironiana ja vitsinä tämän päiväiselle vaaleanpunaisten äitienpäivä statuspäivitysten ryöpylle? Kommentit toinen toistaan masentavampia sekä tosikkojen kirjoittamia.

[/quote]

No ei ymmärrä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi