Lue keskustelun säännöt.
Olen allapäin...
11.05.2013 |
Haluaisin erota, mutta mulla ei ole ikinä siihen rohkautta. Niinpä olen paskassa avioliitossa, joka pilaa myös lapseni (huonoja käyttäytymismalleja).
Olen väsynyt liian pitkään työmatkaani enkä saa kotipaikkakunnalta töitä (touko-huhtikuussa olen hakenut 3 työpaikkaa ja saanut joka paikasta pakit). Nykyinen työpaikka on ihan hyvä, mutta en jaksa matkaa.
Ei mulla muuta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi ei.
No oletko sä puhunut sun miehesi kanssa? Oletko sanonut sille että mietit eroa? Tietääkö se miten allapäin sinä olet, ja että haluaisit lähteä? PUHUKAA. Pyydä siltä vaikka apua, sano että et jaksa enää tätä nykyistä elämää, koittakaa keksiä miten parannatte sitä. Sä olet joskus rakastunut johonkin hyvään siinä miehessä, se hyvä on siellä edelleen. Muista se, ja usko siihen että puhumalla pääset alkuun erossa tai paremmassa arjessa.
Työmatka sitten. Onko sun mahdollista tehdä lyhyempää työviikkoa? Minkä ikäinen teidän lapsi on? Onko alle 3v? Onko sun mahdollista ottaa breikkiä ja jäädä hetkeksi hoitovapaalle miettimään mitä keksisit nykyisen työn tilalle?
Kaikkea hyvää sinulle, puspus, koita piristyä :)