Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylyintä mitä ystävä on sinulle tehnyt

Vierailija
10.07.2020 |

Tuleeko sinulla mieleen tilannetta, jossa joku hyvä ystäväsi on tehnyt sinua kohtaan todella tylysti? Sellaisia asioita, joita et odottanut joutuvasi kokemaan tämän ystävän tiimoilta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri jota ei kiinnosta minun asiat yhtään. Eikä siinä mitään, viihdyn ihan hyvin niinkin että puhumme vain hänestä. Mutta joskus on ihan huvittavaa kuinka yritän saada väliin jonkun asian elämästäni eikä se onnistu millään. Ja silloin harvoin kun onnistun, kaverin silmät lasittuvat heti eikä hän kysele tai osallistu joten juttuni tyrehtyy nopeasti :D. Kaveri on sitä mieltä että miehensä on narsisti, joskus mietin kuinkahan on.

Tunnen tällaisia ihmisiä, ja tuo on aivan tahallista kiusaamista. Narsisminsa lisäksi ovat sadisteja. Täytyy olla päässä helvetillinen pipi tuollaiseen käytökseen. Myös miehissä löytyy näitä oman elämänsä sankareita, jotka vastaavat karuimpiikin sairasuutisiin viivasuuhymiöllä, mutta sitten alkaa taas kiivas moottoripyöräretkisuolto. Jumalauta että kaikkea tuo leipä elättääkin.

Minua ei kiinnosta kenekään sairaudet tai pienet piirit!

M56

Vierailija
22/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunut tai unohtanut sovitut tai aiotut menot ja mennytkin toisen kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunut tai unohtanut sovitut tai aiotut menot ja mennytkin toisen kaverin kanssa.

Ja näin siis käynyt useamman kerran. Itsellekin uutena vuotena tapahtunut. Ei ilmeisesti yhtään välittänyt että jouduin istumaan kotona yksin eri paikkakunnalla kun hän viime tingassa perui?

Vierailija
24/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen paras ystäväni kuuden vuoden takaa ilmoitti tekstiviestillä, ettei halua enää olla tekemisissä. En vieläkään tiedä syytä.

Vierailija
25/25 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri muutti pois. Kirjoiteltiin vielä sähköposteja ja kertoi että oli käynyt paikkakunnallani tapaamassa yhteistä kaveriamme.

Tarkemmin kun ajattelin hän oli oikeastaan aika kiusaava kaveri, eikä hyvä ystävä, ja tämä viesti avasi viimeistään silmät. Esimerkiksi koulussa joskus vain lakkasivat puhumasta minulle yhtäkkiä. Tällaisten surkeiden ihmisten "kaverina" oli pakko olla kun ei ollut muutakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän