Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sauna sinulle tärkeä? Tykkäätkö saunomisesta?

Vierailija
10.07.2020 |

Itse rakastan saunomista. En vois elää ilman saunaa. 🥰

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen juttu tuli vastaan äsken Facebookissa. Laitan tähänkin:

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/halkopino-onkin-sauna-ilmajokela…

Vaikkakin juttu vuodelta 2018, mutta kuitenkin :)

Vierailija
42/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on  🔥🌡💦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain puusauna on tärkeä. Mökillä on. Kotona sähköinen, enkä ole kolmeen vuoteen käynyt. 

Vierailija
44/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä kylmänä vuonna ja oman kodin vesi ja lämpöongelmien takia saunoin lähes vuoden joka ilta. Syke laski ja muita hyviä vaikutuksia tuli.

Vierailija
45/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että käyn 3 kertaa viikossa myös höyrysaunassa uimahallilla 

Vierailija
46/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, etenkin puulämmitteinen on mahtava asia. Ja kunhan ei ole  sähkökiuasta lämmittäessä pörssisähköä että voi saunoa milloin vaan eikä ainoastaan aamuyöllä.

Vierailija
47/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nelisen vuotta viime saunomisesta. Oma sauna kyllä on mutta se toimii tavaravarastona.

En siis pidä saunomisesta ollenkaan eikä miehenikin.

Vierailija
48/72 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nelisen vuotta viime saunomisesta. Oma sauna kyllä on mutta se toimii tavaravarastona.

Siis miehenikään🙄

Vierailija
49/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna, etenkin puulämmitteinen on mahtava asia. Ja kunhan ei ole  sähkökiuasta lämmittäessä pörssisähköä että voi saunoa milloin vaan eikä ainoastaan aamuyöllä.

Lämmitän mielelläni 2c/kwh pörssisähköllä.

Vierailija
50/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi tärkeä. Auttaa ihanasti kaikenlaisiin lihasjumeihin ja rentouttaa myös henkisesti.

Vierailija
51/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmitän mielelläni 2c/kwh pörssisähköllä.

Aamuyöllä saa saunoa rauhassa

Vierailija
52/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ei ole minulle ollenkaan tärkeä asia. Välillä menee useita kuukausia etten lämmitä saunaa ollenkaan. Enkä tykkää saunoa yksin, mielestäni saaminen on parhaimmillaan seurassa, sosiaalisena tapahtumana.

Vierailija
53/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken tulin juuri saunasta ja se oli mulle vahva ostoperuste kun hankin asuntoni. Mitä on koti ilman saunaa? Ihana käydä vuoden ympäri. Ainut aika milloin se ei lämpiä on hellesäät.

Sama juttu kuin tuolla toisella introvertilla että sauna on henkisesti tärkeä rentoutumispaikka. Jos on huono päivä niin saunominen auttaa siihen.

Mulle taas helteellä saunominen on nautinto. Kun on nihkeä nahkea ja aurinkorasvat iholla, niin mikään ei ole kivempi kuin kunnon saunatuokio. Sen jälkeen tuntuu viileältä pitkän aikaa.

Vierailija
54/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saunoa! Meillä sauna pihan perällä, omassa rakennuksessaan, sinne ei mene vesiä tai sähköä, joten kantovedellä. Saunatupa on hyvin tilava, ja minä olen pistänyt sinne riipputuolin ja rentoudun aina saunan jälkeen keinutellen...Ah.

Lisäksi ainoa "huone" mikä meillä on lähes jatkuvasti siisti, ei tarvi stressata sotkuja.

Vierailija
55/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan saunomista, kesällä saunotaan lähes joka päivä, kun lämmitetään pihasaunaa. Kuten edellinenkin totesi, virkistää se ihanasti keskellä hellepäivääkin. Syksy/talviaikana sähköllä lämpiävä sisäsauna on yleensä 2-3 kertaa viikossa, välillä käydään myös pihasaunassa, vaikka se vaatii aina isompia toimenpiteitä, kun sinne ei tule vettä.

Käyn myös säännöllisesti eräässä yleisessä saunassa, joka on järven rannassa ja jossa talvella on avanto.

Ja jouluun kuuluu aina savusauna.

Vierailija
56/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon ja on tärkeä. Pidän miedoista löylyistä ja kuuma/kylmä vaihtelusta. Parasta on, jos pääsee uimaan tai jäähdyttelemään jonnekin terassille. Kesällä siihen mahdollisuus.

Vierailija
57/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saunoa ja pitkään. Uiminen siihen lisäksi on plussaa mutta ei välttämätön. Meillä on saunavuoro kerran viikossa mutta saunotaan muuallakin kun on tilaisuus. Työpaikan kesämökillä on puusauna. Hotellissa kysytään myös aina saunaa. Lapsi on jo teini mutta saunoo silti kun on pienestä asti oppinut siihen. Helppo ja usein edullinen tapa saada hyvä mieli ja rento olo :)

Vierailija
58/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna ei ole minulle ollenkaan tärkeä asia. Välillä menee useita kuukausia etten lämmitä saunaa ollenkaan. Enkä tykkää saunoa yksin, mielestäni saaminen on parhaimmillaan seurassa, sosiaalisena tapahtumana.

Siksi käynkin yleisessä, mieluimmin yhteissaunassa.

Vierailija
59/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. 

Vierailija
60/72 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sanuna ei ole minulle tärkeä enkä eirtyisemmin pidä saunomisesta. Joskus harvoin tekee mieli saunaan, jos on vaikka syksyllä ulkona saanut itsensä kylmetettyä.