Sain äsken aivan upeat äitienpäivälahjat
Ostin itse itselleni äitienpäiväruusut. Kun valitsin itse, sain juuri sen väriset ruusut kuin halusin ja juuri niin monta kuin halusin!
Ostin myös itselleni lahjan, joka oli juuri mieleeni.
Täällä saa nimittäin aivan varmasti lukea huomisen jälkeen juttuja, mitä tyhmää se mies taas menikään ostamaan.
Joten arvoisat äidit: Jos tiedätte, ettei miehenne osaa ostaa mitään kivaa ja kaunista, niin ostakaa itse itsellenne niinkuin minä. Ette tule pettymään, eikä tarvii valittaa!
Iloista, ihanaa äitienpäivää teille kaikille!
Kommentit (9)
Miksi ihmeessä miehen pitäisi ostaa mitään vaimolleen äitienpäivänä? Ei kait nämä ole äitinsä kanssa naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 14:32"]
Miksi ihmeessä miehen pitäisi ostaa mitään vaimolleen äitienpäivänä? Ei kait nämä ole äitinsä kanssa naimisissa?
Sitä mieltä minäkin olen. Meillä lapset toki tuovat kortit ja lahjan, mutta minä en todellakaan odota, että mies toisi minulle jotain, en minä hänen äitinsä ole. Tänään mieheni kysyi, että mitä haluaisin lahjaksi, mutta kerroin hänelle, että lapset tuovat, mitä tuovat, hänen ei tarvitse minulle mitään tuoda.
Usein tällä palstalla vaan valitetaan, mitä tyhmää mies tai muut ostivat lahjaksi. Sellaiset kannattaa ostaa lahjansa ihan itse.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 14:53"]
Sitä mieltä minäkin olen. Meillä lapset toki tuovat kortit ja lahjan, mutta minä en todellakaan odota, että mies toisi minulle jotain, en minä hänen äitinsä ole. Tänään mieheni kysyi, että mitä haluaisin lahjaksi, mutta kerroin hänelle, että lapset tuovat, mitä tuovat, hänen ei tarvitse minulle mitään tuoda.
Usein tällä palstalla vaan valitetaan, mitä tyhmää mies tai muut ostivat lahjaksi. Sellaiset kannattaa ostaa lahjansa ihan itse.
ap
[/quote]
Joo, mutta olen kyllä hänen lapsiensa äiti ja tehnyt aika paljon lasten ja koko perheen eteen. Olen päiväni ansainnut.
[/quote]
Missä on sanottu että voi juhlistaa vain omaa äitiään, eihän silloin sovi muistaa mummoaankaan koska ei ole mummojen päivä.
Itse ainakin toivottelen hyvää äitienpäivää ÄIDEILLE, en vain omalle äidilleni. Myös miehen äitiä myös minä muistan. Saako niinkään tehdä?
Ottakaa lisähappea eräät naiset
minä muuten en laita mieheni äidin korttiin omaa nimeäni, eihän se minun äiti ole!
Eikö teillä muistettu äitiä lainkaan lapsuudenkodissa? Mummoja vain? Surullista ja tällöin tietty historia helposti toistaa itseään. Meillä muistettiin äitiä ja myös mummoja ja isä se oli joka patisti meidät noukkimaan valkovuokkoja äidille sillä aikaa kun hän laittoi kahvia ja kakkua pöytään.
Mulla on rahaa ostaa itselleni mitä tavaraa haluan, ei se siitä ole kiinni. Juhlapäivänä oletan että minua muistetaan, ja miehen, lasteni isän tehtävä on opastaa lapsia muistamaan. Eivät he muuten hoksaa. Iskää juhlitaan syksyllä myös samoin menoin ja lapset ovat täpinöissään, vaikkeivat itsenäisesti vielä osaakaan muistaa. Yhdessä haetaan aamiaisherkut ja pienet lahjat. lisäksi mies haluaa muistaa minua, lastensa äitiä. Tietenkin.
Tiedän jo, että yllätyksiä on minulle suunniteltu huomiseksi ja se on minusta ihanaa. Itse ostetut ruusut olisivat minusta vain kaamean surullisia. Ostaisin niitä iloisena minä tahansa muuna päivänä mutta en huomista varten.
Minäkin valitsin perjantaina ison jaloruusun. Haluan kukkia terassille, en sisälle. On mieleinen ja yhden ostin itse. Nyt ruusut näkyy myös sisälle, kun ovat olkkarin Ikkunan edessä.
Mitäs ostit lahjaksi?
mun on niin vaikea keksiä mitään itselleni ;-)