Minkä tytön nimen toivoisit tulevan taas muotiin?
Kommentit (46)
Jännä juttu, jossain kohtaa nämä vanhat nimet taas iskee ja ykskaks Helena, Sisko, Vieno, Esteri, Helli, Kaarina, Helvi ja Inkeri, tai jopa Anneli, Anita, Annikki, Paula, Marjatta ja Marketta ei tunnu enää NIIN pahalta kuin vaikka viis vuotta sitten. Sen sijaan Tellervo tai Anja... eiiiiiih!
Vierailija kirjoitti:
Leena. Tuntemani kaimat ovat eläkeikäisiä.
Mun tytär on Leena, 20v. Sopiva perusnimi.
Leena, Liisa & Eeva.Reippaita kauniita nimiä jotka vähällä vaivalla taipuvat myös ulkomaalaisten suuhun "Hi i`m Lena!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uolevi, Alpo, Unto.
Tytölle nimeks?? Toivoks siitä transua?
Sorry! :D
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leena. Tuntemani kaimat ovat eläkeikäisiä.
Mun tytär on Leena, 20v. Sopiva perusnimi.
Kiva, tykkään ❤️
Harkitsin nimeä Marketta tytölleni, mutta mies tyrmäsi sen täysin. Ehkä kymmenen vuoden kuluttua on taas Markettojen vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, jossain kohtaa nämä vanhat nimet taas iskee ja ykskaks Helena, Sisko, Vieno, Esteri, Helli, Kaarina, Helvi ja Inkeri, tai jopa Anneli, Anita, Annikki, Paula, Marjatta ja Marketta ei tunnu enää NIIN pahalta kuin vaikka viis vuotta sitten. Sen sijaan Tellervo tai Anja... eiiiiiih!
Tellervo ja Anja on hienoja nimiä. Mun tyttökin on Anja.
Inkeri, Irene, Inari. Näemmä tykkään i-kirjaimesta.
Miksi haluatte nimen olevan muodissa? Itse ainakin tykkään, että on kaunis uniikki nimi.
Tyllikki, Nillikki, Kannikka, Kirma, Olka, Nilkka, Alina, Ulina, Maila, Keila, Carmea, Horsma.
Irmeli, Kyllikki, Ilmatar, Mielikki
Sirpa-Leena, Patti Phyllis, Phoebe