Sinkku, mitä ajattelet, jos varattu näyttää yrittävän sinua?
Kommentit (34)
Kuolen sisältä joka kerta hieman lisää. Olen herkkä, joten jo pelkkä ajatus siitä, että joku aikoo pettää puolisoaan tuntuu pahalta. Sit jos minut nähdään kohteena, jonka kanssa tämä pettämishomma halutaan tehdä tulee minulle jo pelkästään siitä syyllisyydentunteita, vaikken edes tee mitään.
Minulla on tällainen tilanne. Olemme kummatkin naisia. Itse olen aidosti ihastunut, mutta ei tästä jutusta tule koskaan mitään. Sen takia en elättele mitään haaveita, vaikka hän on mielessäni koko ajan. Tunteeni ovat vähän ristiriitaiset. Välillä olen vähän loukkaantunutkin, että meillä on pientä juttua, mutta samaan aikaan hän jakaa somessa onnellisia parisuhdekuvia miehensä kanssa.
Olen ollut vaikeassa elämäntilanteessa ja jotenkin kaipasin jonkun hyväksyntää ja huomiota. Siksi kai roikun tässä jutussa ja jaksan haaveilla mahdottomia. Järki sanoo, että pitäisi päästää irti ennen kuin sydän särkyy kokonaan.
Ai miksi peitellä ihastusta kun se kohde on varattu ja vielä lisäksi vaikuttaa kiinostuneelta? Koska omatunto, itsesuojeluvaisto, pelko, ujous?
Se olikin miten eikä miksi :D
Yrittämällä peittää tunteensa, ettei näkyisi päälle päin. Käytännössä yleensä vaikuttaa vähän tylyltä ja välinpitämättömältä.
Lähden leikkiin mukaan. Varmaan panemiseksi menisi.
Minusta on loukkaava ajatus, että minut nähdään mahdollisena toisena naisena tai jonain helppona panona.
N43
Ajattelen että se on hänen oma asiansa, ei kuulu mulle. Nykyinen 25v tyttöystävä kertoi toisilla treffeillämme, kun maatiin sängyssä p*non jälkeen, että hänellä on muuten poikaystävä :) No, nykyään on ex-poikaystävä.
Riippuu tapauksesta. En todellakaan ilahtuisi. Mutta avoimia suhteitakin on nykyään yhdellä jos toisella eli välttämättä ei ole mikään vilunki kyseessä automaattisesti.
Olen hämmentynyt. Kyseessä ihminen josta ei uskoisi. Luulen että se oli hänen puolesta leikkimielistä mutta ihastuin oikeasti ja nyt saan pitkiä katseita. On käynyt mielessä, kiusaako tahallaan ja jos minä tekisin siirron, häpäistäisiinkö minut moraalittomana. En siis ole tehnyt mitään, tuijottanut vain takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt. Kyseessä ihminen josta ei uskoisi. Luulen että se oli hänen puolesta leikkimielistä mutta ihastuin oikeasti ja nyt saan pitkiä katseita. On käynyt mielessä, kiusaako tahallaan ja jos minä tekisin siirron, häpäistäisiinkö minut moraalittomana. En siis ole tehnyt mitään, tuijottanut vain takaisin.
Samoin, hämmentynyt ja oikeasti ihastunut. Onneksi en ole ainoa.
Riippuu tapauksesta. Yleensä en pidä luotettavana varattua, joka flirttailee. Olen kuitenkin nähnyt elämässä monenlaista, ja ymmärrän ettei asiat aina ole niin mustavalkoisia. Aina suhteesta ei ole helppo irrottautua. Esim. Jos toinen on henkisesti/fyysisesti väkivaltainen, puoliso on pettänyt, tai jos puoliso ei halua seksiä. Silloin voi helpommin sortua hakemaan huomiota suhteen ulkopuolelta, tarkoittamatta viedä asiaa sen pidemmälle. En kuitenkaan sinkkuna suostuisi pettämään varatun kanssa, vaikka olisin ihastunut.
Jos varattu ihastuu, on hänen tehtävänsä punnitta, onko valmis päättämään suhteensa ja menettämään puolisonsa, vaikka suhde ihastuksen kanssa ei toimisikaan.
Mielikuva tästä on se, että av-mamma yrittää iskeä minua alle 30 vuotiasta.
Miten ihmiset peittelee tällaista?