Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö lapset olla tehtynä ennen rintojen piennenysleikkausta?

Vierailija
11.05.2013 |

Olen haaveillut rintojen pienennysleikkauksesta jo lähes 10 vuotta mutta nyt kun BMI on 27 (olen siis laihduttanut yli 40kg) se tuntuu jollain tapaa ekaa kertaa "järkevältä". mulla on yksi lapsi, iheman yli vuoden vanha ja toinen ainakin olisi haaveissa melko piankin. Jos nyt oletetaan että saataisiin toinen lapsi ja kolmas sitten olisi tervetullut pidemmän ajan päästä, mitä se tarkoittaa tämän rintaleikkauksen kannalta? Julkinen puoli on ainoa vaihtoehto rahan takia joten jonoahan sinne varmasti on eikä leikkaukseenpääsykään ilmeisesti ole ihan yksiselittteistä. 

Mun kuppikoko on tällä hetkellä 75G mittaili tuossa tuota soliskuoppa - nänni mittaa niin oikeassa 31 cm ja vasemassa 33cm. Eli roikkuuhan ne, nännit oikein lattiaan töljöttää. Mutta se mikä mua epäilyttää niin on se että ei mulla oikein mitään niska / hartiasärkyjä oo ollu ikinä, ryhti on kamalan huono ja kärsin kyllä rinnoistani ja urheillessa (nykyään siis harrastan kyllä lähinnä uintia mutta juoksu kiinnostais mutta en ole vielä löytänyt tarpeeksi hyviä sporttiliivejä, kahdet päällekkäin on turhan tukalaa) ne on vaan tiellä. Istuvista vaatteista nyt puhumattakaan.

Onko soitto terveyskeskukseen se ensimmäinen askel? Jännittää ihan kamalasti että mut lytätään jo siinä langanpäässä kun se on täällä tapana kun sinne soittaa... :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinne käännytyskeskukseen soittaa ei kannata suoraan toivoa mitään vaan yrittää antaa niiden keksiä mikä sulla on ongelmana ja mikä siihen auttais jolloin asiaasi saatetaan viedä eteenpäinkin...

Vierailija
2/4 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja saattaa olla, etten ymmärrä, miksi sinun pitäisi mennä koko pienennys leikkaukseen, jos sinulla ei ole rinnoistasi muuta haittaa, kuin kosmeettinen haitta,ilmeisesti olet vielä naimisissakin. Yleensäkkin olen sitä mieltä, että kaikki ne leikkaukset, jotka tehdään kosmeettisista syistä on väärin kuten, rasva imu.plastik kirurgia kasvoihin, Kohdun poisto jos leikkaksen syy ei ole teveys syistä.Olen sitä mieltä, että leikkauksilla, on kuitenkin riskinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla lapset tehtynä. Nuorin rintojen pienennys potilas, jonka leikkauksessa minä olen ollut mukana oli 16 vuotias. Niska-hartiasärkyjä kannattaa kyllä valittaa, jos julkisella haluaa leikattavaksi. Ja BMI on oltava alle 30. TK:sta tai työterveydestä saat lähetteen tai sitten menet suoraan plastiikkakirurgin pakeille, joka laittaa tarvittaessa lähetteen keskussairaalaan.

Vierailija
4/4 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni tehtiin ko operaatio ja hän sai lapsen sen jälkeen. Ainoosti hänelle sanottii, että jos kovin paljon esim lihoo, niin se saattaa vaikuttaa negatiivisesti myös niihin "uusiin" rintoihin.