Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä ja missä tilanteessa oivalsit olevasi seksuaaliselta suuntautumiseltasi se, mikä olet?

Vierailija
10.07.2020 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana ihastuttuani ainoastaan tyttöihin

Vierailija
2/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kolmenkympin kieppeillä lakkasin arvuuttelemasta tapaisinko joskus vielä naisen johon tuntisin seksuaalista vetoa, ja tunnustin sen tosiasian että olen kerta kaikkiaan vaan hetero. :)

(Ei ole vitsi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9, kun isoveli laittoi seinälleen Shakiran julisteen. Silloin heräsi sellaisia tuntemuksia. Aika lailla sama naismaku on edelleen :D

-N

Vierailija
4/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin P.O.D.:n musavideon Youth Of The Nation v. 2001 ja totesin, että tykkään isoista, tummahkoista pitkätukkaisista miehistä. Sillä tiellä vieläkin, ja vieläkin pidän noita jätkiä seksikkäinä.

N vm -89

Vierailija
5/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan. Jos ihan tieteellisestä näkökulmasta puhutaan niin meillä ei ole kovin paljon tutkimustietoa siitä miten ihmisen seksuaalisuus määräytyy. Tällä hetkellä konsensus näyttää olevan se että osittain seksuaalisuus määräytyy syntyessä ja osittain elämästä.

Ts. ilmiselvä fakta on että ihmisen seksuaalisuuteen voidaan ainakin osittain vaikuttaa ulkopuolelta.

Vierailija
6/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyl se oli siin 14 kun näin naapurin pihassa uuden lipputangon. Siitä asti olemme tapailleet vaikkei naapurusto suvaitse.

Vierailija
7/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali. Ei ongelmia.

Vierailija
8/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10v ku runkkas ekan kerran ja ajattelin vaan naisia.

Vierailija
9/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. Pari vanhempaa tyttöä opettivat. M.

Vierailija
10/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 10v ku runkkas ekan kerran ja ajattelin vaan naisia.

Aika ämmämäistä ajatella naisia runkatessa.

Vierailija
11/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaana kun hoksasin tyttöjen pöksyissä olevan jotain erilaista ja paljon mielenkiintoisempaa kuin omissani.

Vierailija
12/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen aina tiennyt olevani hetero, ei sitä oo tarvinnut sen kummemmin ajatella.

Vierailija
13/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pienenä oli jo ihastunut vastakkaisern sukupuoleen. Varmaan jo 4 vuotiaana :D

N

Vierailija
14/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä ikäpolvea, jonka ei tarvinnut miettiä asiaa. Biologia määritti sukupuolen eikä tarvinnut kipuilla sen kanssa, kokeeko mieltymystä eläviin vai kuolleisiin.

Elämä oli paljon helpompaa 1900-luvulla!

Vierailija
15/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin joskus 17v että en pysty rakastamaan ihmisiä joten olen varmaankin joku aseksuaali.

Vierailija
16/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kiinnostunut miehistä. Joskus teininä oli vähän kuin muotia olla kiinnostunut myös tytöistä tai ainakin vähän kokeilla miltä tuntuu jos pussailee tytön kanssa. Jännää, mutta kyllä vaan vahvasti hetero olen.

Vierailija
17/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v kun ihastuin toiseen tyttöön. Aloimme seurustella ja vuosien jälkeen kävi ilmi, että hän on trans. Olen siis bi.

Vierailija
18/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä ikäpolvea, jonka ei tarvinnut miettiä asiaa. Biologia määritti sukupuolen eikä tarvinnut kipuilla sen kanssa, kokeeko mieltymystä eläviin vai kuolleisiin.

Tässä ei ollut sukupuolesta kyse eikä myöskään siitä, onko taipumusta nekrofiliaan...

Vierailija
19/20 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, ettei viime vuosituhannella ollut homoja eikä lesboja? Että homoseksuaalisuus on varmaan karannut virustartuntana jostain laboratoriosta ihan viimeaikoina?

Vierailija
20/20 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat. En ikinä nuoruudessani kuullut homoseksuaaleista, ei niistä koulussa, kotona tai ystävien kanssa koskaan puhuttu. Elämä oli yksinkertaista ja selkeää.