Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Footner kuorintasukasta.

Vierailija
10.05.2013 |

Toimiiko ne oikeasti kovettumiin? Vai kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuoresta saakka olleet kantapäät kuin hiekkapaperia, täynnä halkeamia. Ja olen todella kokeillut ties mitä rasvoja ja keinoja, mutta ei ole auttanut. Kokeilin Footner-sukkia, ja ensin luulin sen olleen turha juttu, mutta muutaman viikon päästä alkoi iho kuoriutumaan. En ollut uskoa tuloksia parin viikon päästä. Kuin pienen lapsen kantapäät!! Ikävä puoli on vain se, että kuoriutuneet ihon riekaleet eivät ole kovin kauniita, joten keskellä kesää ei ehkä kehtaa tätä hoitoa tehdä (ellei sitten pidä sukkia jalassa). Nyt on Footner-rasva käytössä, mutta en osaa vielä sanoa tuloksista. Kiitos Footnerille kuitenkin kuorintasukista. Loistava keksintö!

Vierailija
2/12 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus äskeiseen. Iho alkoi kuoriutumaan muutaman päivän päästä, ei viikon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissahan sanotaan ettei auringon valolle kannata altistaa vielä viikkoon sen jälkeen kun iho on jo kuorinu loppuun. Eli ei väliä miltä näyttää pari viikkoa ku sukkia joutuis muutenkin käyttämään. :)

Vierailija
4/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla toimi, mutta pitkään oli jalat naurettavan näköiset kun iho kuoriutui lepattavina suikaleina pois :D

Vierailija
5/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkeet. Kaksi kuuria otin aika lähekkäin ja silti jäi kovettumia, silläkin 60 eurolla olis saanut kunnon jalkahoidon.

Vierailija
6/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ok. Mutta kuten edellinen sanoi aika kallis luvattuun lopputulokseen nähden. Vaikeinta on olla rasvaamatta koipia, kun siinä pitäisi olla joitakin päiviä...

Vierailija
7/12 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että Moumoun -blogissa oli footner-käsittelystä arvio oikein kuvasarjan kanssa.

Vierailija
8/12 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tuotetta ja minulle jäi kantapäihin vielä kovettumia. Voide kuori myös jälkapöydän. En suosittele käyttämään kesällä mikäli kulkee ilman sukkia. Nyt on kulunut 3 vko kun aloitin ja vieläkin on irtonahkaa jaloissa. Sukkia piti pitää myös yöllä koska en halunnut joka päivä puistella /vaihtaa lakanoita. Jaloista tuli  pehmeät ja hikirauhaset aukenivat.

Vierailija
9/12 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja lopputulos ok. Vähän jäi loppuraa ihoa kantapäihin. Teholtaan sama kun Lifen myymä BabyFoot, joka on tuplasti kalliimpi.

Vierailija
10/12 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla ei liene ollut alunperinkään kamalan pahat jalat?

t: 2

Vierailija
11/12 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ohjeet huonosti ja pidin sukkia koko yön. Kuoriutumista tapahtui pitkään, hitaasti alkoikin, ja kun vauhtiin oli päästy niin esittelin jalkojani yhdelle jos toiselle. Pidän seuraavallakin kerralla koko yön.

Vierailija
12/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenelläkään muulla käynyt niin että vielä 4-5 päivän aikana ei ole lähtenyt yhtään iho kuoritumaan? mulla nimittäin ei ole tapahtunut yhtään mitään. aluksi oli tosi pehmeät sen aineen takia, mutta nyt on tullut takaisin se kuivuus ja karheus mikä oli alustavasti jaloissa.  vai voisko ongelma olla siitä että ei ole tarpeeksi sitä aineta imeytynyt jalkoihin. olin laittanut ne jalkaani ja pistanyt maalarinteipillä kiinni ja sieltä oli valunut normi sukkiini (joka oli jaloissani niiden footner sukkien päällä) sitä ainetta kun olin vaakatasossa jota suositeltiin ohjeessa. seuraavan kerran jos käytän jotain tälläisiä sukkia niin pistän jesarilla kiinni jalkoihin niin pysyy aineet siellä missä pitääkin olla. hirvee vaan pettymys jos ei tule tuloksia. jalat tarvis kipeesti tälläistä hoitoa ja ei nyt ei pysty maksamaan sitä oikean jalkahoitoa. :( ei ole normi rasvat auttanut kuin tosi vähän vaikka hyvin oon käyttänyt.  onkos kenelläkään muista hoitosukista kokemuksii mitä vois suositella mulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi