Mitä Hyvinkäällä tapahtui eilen, Hakalan kioskin kohdalla?
Kommentit (11)
Minä en tiedä ja siksi kysynkin. Ai miksi kysyn? Koska jäi kamala tunne vatsanpohjaan sen lääkintähelikopterin takia.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:39"]
Minä en tiedä ja siksi kysynkin. Ai miksi kysyn? Koska jäi kamala tunne vatsanpohjaan sen lääkintähelikopterin takia.
[/quote]
eli kysyt koska näit siellä medihelin. ok, en tiennyt että hyvinkään kiskalla oli ollut mediheli.
oli laskeutuneena teboilin kylmäasemalle ja lääkäri tuotiin sieltä paloautolla paikalle.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:39"]
[/quote]Miksi jäi kamala tunne medihelistä??? Olen onnellinen, että on olemassa!
Järkytytkö sä aina kun näet medihelin, ambulanssin, paloauton, poliisiauton, ruumisauton, kadunlakaisuauton ja panssarivaunun?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:43"]
Järkytytkö sä aina kun näet medihelin, ambulanssin, paloauton, poliisiauton, ruumisauton, kadunlakaisuauton ja panssarivaunun?
[/quote]
no se pansssarivaunu keskellä kaupunkia saattaa laittaa mielikuvituksen miedosti liikkeeseen, t. sivustahuutelija.
Mä tiedän! Siellä kävi onnettomuus ku joku pyöräilijä sai sydänkohtauksen pyöräillessä ja sit se kuoli.
Miten tämä keskustelu on nostettu ylös
jaa miksi kysyt?