Rukouspyyntö kiusatun lapsen puolesta
Minun eräällä ystävälläni on alakouluikäinen poika, jolla on monia vaivoja ja ongelmia ja paljon poissaoloja koulusta ja poika on lisäksi myös erityislapsi. Hän on koulukiusattu ja pojan äidillä on huoltajuuskiistoja pojastaan ex-miehensä kanssa. Voitteko muistaa rukouksin tuota poikaa? Poika on itsekin sanonut äidilleen että hänen elämä on kurjaa ja yhtä tuskaa vain. Kiitos kun muistatte rukouksin että Jumala siunaa ja varjelee tuota lasta. Kiitos muistamisesta.
Kommentit (15)
Minä lähetän hyviä ajatuksia sinne päin.
Mielenkiinnosta kysyn, pahastuuko ap tästä kun en rukoile? En ole kristitty tai kristillishenkinen. Haluan silti auttaa aloituksen poikaa tavallani.
Ottakaa mun poika samalle listalle, tosin sitä huoltajuuskiistaa ei meillä ole, mutta muuten samoilla spekseillä mennään...
Sivuuttakaa nuo rumat sanat.
En yleensä juurikaan rukoile, mutta nyt sen teen. Oma lapseni on ollut kiusattu ja päässyt siitä. Sama oikeus pitäisi olla jokaisella lapsella.
Täällä myös rukoillaan. Taivaan isä kuulee <3
Erityisesti rukoilen vastaajan 5-15 puolesta. Miksi meillä on näin paljon pahoinvointia?
täällä taivaan isä, kuuluuko, kuuluuko? tuli perkele linjoille voi vittu, oho sori, niin siis oltiin rukoilemassa....
Kun voit pahoin anna tulla Jumalalle, niin minäkin teen. On luvannut kantaa taakkaa puolestamme. Mun on ainakin pakko uskoa siihen.
Onkohan teikäläisille jotain siunattua palstaa, missä me maalliset paskat emme pääsisi sössimään teidän hurmosta ?
Et sä mitenkään sössi, miten niin anna tulla vaan, niin me muutkin tehdään?
Auttakaa lasta ja äitiä OIKEASTI älkääkä käyttäkö energiaanne rukoushömppään. Ota vastuu lähimmäisestäsi konkreettisesti äläkä houraile.
Niin jokaisella on uskonsa, mitä se auttaa jos minä toiselta ´puolen Suomea jotain toivon, kun uskon, että se rukous paremmin auttaa. niinhän ap toivoikin? Ei siitä ainakaan haittaakaan ole.
rukoilen